Podsumowanie marca♥

O dwa dni spóźniona ale cóż.. musiałam zebrać myśli co do jednej książki, ale najważniejsze, że jestem :)
Więc marzec był udanym miesiącem czytelniczym, bo przeczytałam 5 książek! Co jest dobrym wynikiem przy tym jeszcze że za nie całe dwa tygodnie mam egzaminy gimnazjalne -,-  a mianowicie w tym miesiącu przeczytałam:



"Mechaniczny Książę" Cassandry Clare

Opis: W magicznym podziemnym świecie wiktoriańskiego Londynu Tessa znalazła bezpieczne schronienie u Nocnych Łowców. Jednakże bezpieczeństwo okazuje się nietrwałe, kiedy grupa podstępnych członków Clave zaczyna spiskować, żeby odsunąć jej protektorkę Charlotte od kierowania Instytutem. Gdyby Charlotte straciła stanowisko, Tessa znalazłaby się na ulicy… jako łatwa zdobycz dla Mistrza, który chce...

 Cytat:  "Przez książki czułem, że nie jestem zupełnie samotny. Mogły być ze mną szczere, ja z nimi też."


 O tej całej serii pisałam już kiedyś post więc tam zapraszam jeśli chcecie wiedzieć coś więcej :3

 

 "Mechaniczną Księżniczkę" Cassandry Clare 

Opis:  Mroczna sieć zaczyna się zaciskać wokół Nocnych Łowców z Instytutu Londyńskiego. Mortmain planuje wykorzystać swoje Piekielne Maszyny, armię bezlitosnych automatów, żeby zniszczyć Nocnych Łowców. Potrzebuje jeszcze tylko ostatniego elementu, żeby zrealizować swój plan. Potrzebuje Tessy Gray, Charlotte Branwell, szefowa Instytutu Londyńskiego, rozpaczliwie stara się znaleźć Mortmaina, zanim ten...

 Cytat:  
"- Nie jestem patentowanym idiotą...
- Brak patentu nie dowodzi inteligencji - odparował Will."




" Kroniki Bane'a" Cassandry Clare, Johnson Maureen, Res-Brennan Sarah

Opis:  Najnowsza książka Cassandry Clare ze świata Nocnych Łowców. Zbiór opowiadań jak nigdy przedtem przybliża wielbicielom „Darów Anioła” i „Diabelskich Maszyn” postać czarownika Magnusa Bane’a, którego uwodzicielska osobowość, ekstrawagancki styl i cięty dowcip oczarowały fanów bestsellerowych cykli.

Recenzja:  Kroniki Bane'a

 Cytat:
"- Powiedziałeś nam, żebyśmy zostawili cię na pustyni, ponieważ planujesz rozpocząć nowe żyje jako kaktus - powiedziała bez emocji Catarina. - Wyczarowałeś wtedy małe igiełki i rzucałeś nimi w nas. Celnie."




 
"Love story"  Echols Jennifer

Opis:  Erin wie, że szczęśliwe zakończenia częściej zdarzają się w książkach niż w życiu. I właśnie dlatego chce zostać pisarką, najlepiej autorką romansów historycznych, w których on i ona, za nic mając konwenanse, pokonują wiele przeszkód, by wreszcie paść sobie w ramiona. Koniec. Kropka. By zrealizować to marzenie, Erin jest gotowa na śmierć pokłócić się z babką i z pustym portfelem szturmować...

Recenzja: Love Story

 Cytat:
"-Czyli zaczęliście się spotykać-podsumował Tommy
-Jasne że nie - zaprzeczyłam - Hunter spotkał swoją dziewczynę w łazience ,a poza tym ma jeszcze na boku wróżbitkę i kelnerkę.
-Widać, że moja krew."





 
" 19 razy Katherine" John Green 

Opis:  Colin Singleton gustuje wyłącznie w dziewczętach o imieniu Katherine. A te zawsze go rzucają. Gwoli ścisłości, stało się tak już dziewiętnaście razy. Ten uwielbiający anagramy, zmęczony życiem cudowny dzieciak wyrusza w podróż po Ameryce ze swoim najlepszym przyjacielem Hassanem, wielbicielem reality show Sędzia Judy. Chłopcy mają w kieszeni dziesięć tysięcy dolarów, goni ich krwiożercza dzika...

Recenzja: Jutro albo pojutrze ^^

* tu jest za dużo świetnych cytatów ♥

Cytat: "Można kochać kogoś tak bardzo, pomyślał, ale nigdy nikogo nie kocha się tak bardzo, jak bardzo się za nim tęskni."


Bardzo cieszę się, że akurat te pozycje przeczytałam, bo Kroniki i K-19 bardzo mnie rozśmieszyły, a pozostałe miały poważniejszą tematykę co mnie trochę wstrząsnęło :/  no ale, po to są książki aby wywarły na nas wpływ :)

Moimi miesięcznymi zdobyczami są:

*"Wróć jeśli pamiętasz" Gayle Forman
* "Dary Anioła Miasto Szkła" Cassandra Clare
*"Cyrk nocy" Erin Morgenstern

Moją obecną lekturą jest: "Córka światła" Alicji Cichockiej, a następną wreszcie będzie "Hobbit" XD

Na tym kończę moje czytelnicze podsumowanie miesiąca, które było dość długie i obfite w książki :3
A Wy jakie książki przeczytaliście? Podzielcie się ze mną w komentarzach! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka