Luzek #4

Przepraszam, że nie dodaje nic jak na razie, ale nie mam o czym pisać, bo jestem w połowie "Hobbita" i nie mogę przez niego przebrnąć -,- Przykro mi :< Oczywiście jak go skończę to potem na szybkiego pójdą dwie inne książki. Na filmy też nie mam czasu, bo nauka, jakieś dodatkowe obowiązki i padam od razu. Jeszcze teraz mam problemy z kolanem to w ogóle :/ Jak tylko ogarnę tego hobbita to jednak poleci okropna recenzja takie mocne 2/10 Tak musiałam się tym z wami podzielić XD I mam do Was pytanie, a mianowicie:
Czy chcielibyście zrobić coś takie, że wybieramy książkę miesiąca, którą w ciągu tego miesiąca czytamy i później w następnym o niej dyskutujemy przy facebooka lub skype? Czy to fajny pomysł, bo zobaczyłam go na blogu czytanie moim tlenem, którego Wam serdecznie polecam :) i pomyślałam, że to na serio fajny pomysł i może i ja bym coś takiego zrobiła. To dobra okazja aby podyskutować między swoimi na temat książek, co jest jednym z moich ulubionych tematów do rozmowy :D? To piszcie mi w komentarzach czy Bylibyście na coś takiego chętni, bo dla mnie to dobry pomysł na poznanie kogoś :3 i sposób aby lepiej mnie poznać XD Więc czekam na Wasze zdanie na ten temat, a ja zabieram się za dokończenie wreszcie mojej nowej zakładki do książek :3 jak skończę to ją wam pokażę :* Do następnej ^^

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka