05# "Kroniki Bane'a" Cassandra Clare ♥

To miał być wczorajszy post WIEM .. i ogromnie przepraszam za opóźnienie, ale cóż mecz mnie troche zdołował.. no zremisowali 1:1 w doliczonym czasie -,-  żenada.. ale cóż żyje się dalej. Kolejne muszą wygrać! Dobra ale wracając Ewa poprosiła mnie o recenzje Kronik Bane'a więc oto i jest :3 Mam nadzieje, że Ci się spodoba ^^

Tak Paulinka poczuła wiosnę, więc zrobiła książce sesję zdjęciową XD tak i to nie są żarty, znalazłam u babci w ogródku przebiśniegi i uwieczniłam je na tle książki hahah :D 


Poszalałam na ciepełko wiosenne :3 a dobra wracam do treści książki :) 





tłumaczenie:   Anna Reszka, Małgorzata Strzelec, Anna Studniarek, Wojciech Szypuła


tytuł oryginału:  The Bane Chronicles


data wydania: 14 stycznia 2015
 
liczba stron:      528

kategoria:  fantastyka, fantasy, science fiction 
 
 
Książka to zbiór opowiadań o najróżniejszych przygodach czarownika od chyba początki XX wieku do 2008r. do momentu urodzin Alexa. Bardzo cieszę się, że ją przeczytałam, bo przybliżyła mi kilka postaci, a mianowicie: Camille, Ragnora Fella, Raphaela, Willa i Tesse w późniejszych latach, młodego Jemsa, czyli chłopca z problemami :/, czy powstanie kręgu Valentina i ich pierwsze wybryki.
 
I WRESZCIE DOWIEDZIAŁAM SIĘ SKĄD JOCELYN ZNA TESSĘ! JEEJ!!! ♥ od razu powiem, że Clary była bardzo słodkim dzieckiem ♥ cudoooo :*
 
 
Dowiedziałam się także jak Raphael stał się wampirem i jego historię, dzięki temu bardziej mi się ta postać spodobała:3. Na końcu książki także są wiadomości lub poczta głosowa i tam po prostu rządziła Isabella :D żeby do takich rzeczy posunąć się dla brata.. W ogóle chciała by Prezes Miau był jej adwokatem hahah XD 
 




 
Ogólnie postać Bane'a jest tu bardzo ciekawie opisana. Łatwo zauważyć, że mimo, że uważał się za potępionego to swoją moc w większości wykorzystywał do pomocy innym, dzięki czemu uratował wiele osób. Oczywiście był flirciarzem *.* Ratując małą wilkołaczkę sam o mało co nie zginął z rąk Valentina, dlatego w Darach Anioła ze względu na niego pomógł nocnym łowcomZnał wiele też postaci jak np., ojca Willa czy Jace i widział w nich ogromne podobieństwo. Z książki można się dowiedzieć, że Magnus gardził Jocelyn, a zablokowanie Clary pamięci przeprowadzono za namową Tessy, więc też ciekawa informacja :3 Zastanawiam się co jeszcze mogę powiedzieć, za dużo nie spojlerując^^
 




 
Książkę czyta się szybko i przyjemnie, mimo, że czasami są za długie opisy. Rozdziały jeśli można je tak nazwać, mają po około 50 stron, co jest trochę dużo, ale na dzienne minimum wystarcza :3 
Życzę kolorowych snów i do kolejnego wpisu :*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka