Wyniki konkursu, filmik i kącik informacyjny

Cześć wszystkim!
Więc po kolei jak w tytule postu, chciałabym nareszcie rozwiązać konkurs urodzinowy.  Przede wszystkim pragnę podziękować za tak liczny w nim udział i za każdego nowego obserwatora na blogu i na instagramie jak i nowe polubienia na fanpage. Nie spodziewałam się szczerze aż tak dużego odzewu :)
Ale nie przynudzając w konkursie wzięło udział 21 osób. Każdy mógł uzyskać maksymalnie 3 losy. Tak oto przedstawia się lista uczestników:





  1. Lexi
  2. Lexi
  3. Karolina Klekowska
  4. Karolina Klekowska
  5. Nieperfekcyjna Monika
  6. Nieperfekcyjna Monika
  7. Aga h
  8. Aga h
  9. Beata Kandzia
  10. Beata Kandzia
  11. Meredith C.
  12. Meredith C.
  13. Meredith C.
  14. Czytanie Naszym Życiem
  15. Czytanie Naszym życiem
  16. Klaudia M
  17. Klaudia M
  18. Klaudia M
  19. Iza Batraniec
  20. Iza Batraniec
  21. Gab riela
  22. Klaudia Aleksandra Grabowska
  23. Klaudia Aleksandra Grabowska
  24. Agnes C.
  25. Agnes C.
  26. Piotr Iwanowski
  27. Piotr Iwanowski
  28. Ania Wolniak
  29. Ania Wolniak
  30. Teresa K.
  31. Teresa K
  32. Gosia Pawlaczyk
  33. Gosia Pawlaczyk
  34. Alina Szymczak
  35. Alina Szymczak
  36. Szczęśliwa Mama
  37. Szczęśliwa Mama
  38. Szczęśliwa Mama
  39. Edyta Chmura
  40. Edyta Chmura
  41. Dorota Wysocka
  42. Ewelina Poc
  43. Ewelina Poc
I teraz losujemy! A szczęśliwcem, który wygra u mnie wybraną przez siebie książkę to...


NR 32, czyli Gosia Pawlaczyk!

Kochana serdecznie gratuluję i napisałam do ciebie email i czekam na wiadomość z danymi do wysyłki <3

Ci co nie wygrali niech się nie przejmują, bo już niedługo planuję kolejny konkurs, więc możecie wyczekiwać :) 

Kolejnym przystankiem tego postu jest Youtube. Nie wiem czy już wiedzieliście o tym czy nie, ale założyłam kanał i staram się przynajmniej raz w tygodniu coś dodać, wczoraj właśnie dodałam Poczuj lato Book Tag! Także jeśli jeszcze nie wiedzieliście to odsyłam i chciałabym żebyście dali mi znać co o tym sądzicie, bo to dla Was ten kanał założyłam i chciałabym znać Wasze zdanie na ten temat  :)


I na koniec jeszcze garść informacji 
1. Nie wspominałam jeszcze o tym, ale biorę udział w kolejnej edycji Bookathon lato 2016, a książki jakie zamierzam czytać w tym czasie powinny pojawić sie na blogu w najbliższym czasie.
2. Niestety, ale właśnie od 6 lipca gdzieś do 10 lipca, mnie nie będzie w domu i nie będę mogła Wam dodawać postów z całej akcji. Dlatego recenzje książek, będą pojawiały się dzień po dniu, ale już po 10 lipca. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie, ale ten wyjazd nie jest na moje życzenie -,-

Wydaje mi się, ze powiedziałam już Wam wszystko co chciałam, zwyciężczyni jeszcze raz gratuluję <3 I do następnego postu :*

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka