LBA #7, czyli Paulina na zawiechę książkową!

  Cześć kochani!
Tak jak podpowiada sam tytuł postu przez te wystawienie ocen i ostatnie zaliczenia przez tydzień przeczytałam aż tylko 150 stron ;-; To dla mnie żenujący wynik, ale już od jutra czytam pełną parą, bo książki czekają i Wydawnictwa też :D Dlatego dzisiaj kolejna nominacja i znowu od Wioli, której ponownie dziękuję i za nominację, jak i ratowanie dupy od braku weny twórczej :D
 
1. Czy w przyszłości chciałabyś zamieszkać w innym kraju?
 
Szczerze to nie, może chciałabym coś zwiedzić, ale nie przeprowadzać się, tym bardziej, że moje umiejętności językowe są beznadziejne i nie dogadałabym się z nikim :D
 
2. Możesz zmienić bieg wydarzeń w swojej ulubionej książce. Co by to było?
 
Nie chce spojlerować, ale uratowałabym jedną postać z "Leku na śmierć". Śmierć tej osoby bardzo na mnie wpłynęła i chciałabym ją uratować <3
 
3. Czego najbardziej żałujesz w swoim życiu?
 
To że powierzyłam swoje tajemnice i czas nieodpowiednim osobom :/ 
 
4. Znienawidzony przedmiot szkolny?
 
Jakoś nie mam takiego przedmiotu, którego nienawidzę, jednak mam sceptyczne podejście do religii i matematyki, ponieważ czasami nie zgadzam się z sorkami i wtedy źle to się kończy :D 
 
5. Czy wiążesz z książkami swoją przyszłość? 
 
Dla mnie czytanie to raczej hobby. chociaż chciałam kiedyś pracować w jakimś wydawnictwie lub bibliotece <3
 
6. Okazuje się, że cały świat atakują obcy. Co robisz?
 
Robię zapasy i chowam się w bunkrach XD A tak serio to pewnie poszukałabym wsparcia w jakiś bazach wojskowych czy coś na podobnego do tego :D
 
7. Jakimi trzema słowami opiszesz siebie?
 
 Ambitna, wredna i odpowiedzialna, ale żeby nie było ja nie lubię o sobie mówić, bo mój charakter jest trochę trudny :D
 
8. Czego nigdy w życiu byś nie zrobiła?
 
 Nie zjadłabym żywego owada! Blee.. fuu!!!
 
9. Ulubiony gatunek książek?
 
Fantastyka i typowe młodzieżówki, jak sami możecie się przekonać po recenzjach książek, które dodaje :D
 
10. Książka, która wywołała u Ciebie łzy?
 
"Wierna", "Gwiazd naszych wina", "Wybacz mi Leonardzie" <3 <3
 
11. Czy zamierzasz zabrać ze sobą książki na podróże wakacyjne? Jeśli tak, to jakie?
 
 Nie ma u mnie żadnego wyjazdu bez książki! A co zabiorę, to nie mam pojęcia :D W zależności co się trafi, ale chce sobie odświeżyć serię, więc pewnie jakieś z tych tomów :)

Przepraszam za te słabe i krótkie odpowiedzi i za brak nominacji, ale nie mam sił na takie ambitne myślenie ;-; Wyniki konkursu podam w niedziele albo poniedziałek, więc możecie wyczekiwać. I ja się już z Wami żegnam i mam nadzieję, że następny już post będzie z recenzją :D Do następnego :*

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka