LBA #6 Która to już nominacja?

Cześć kochani!
Dziś taka mała odskocznia od recenzji, bo ja bardzo mało czytam, bo te ostatnie zaliczenia to masakra ;-; A nie mam postów zapasowych z recenzjami, ale kochana Wioleta, była kiedyś taka wspaniała i nominowała mnie do LBA i mogę dla Was odpowiedzieć na jej pytania :)

1. Co jest dla Ciebie największą motywacją?

To zależy, bo np. jeżeli chodzi o naukę to stawiam sobie wysoko poprzeczkę na początku, później spadam, a na koniec roku szkolnego staram się nadgonić osobę, która jest ode mnie znacznie lepsza i albo jej dorównać, ale być jeszcze lepsza. Teraz mam tą fazę "chcę być od niego lepsza", i póki co aż tak źle mi nie idzie, ale za to nie mam czasu na książki i je zaniedbuję, a stos nieprzeczytanych tylko rośnie :(

2. Jakie gatunki książek czytasz najczęściej?

 Fantastyka, dystopie, SI-FI, jednak co za dużo to niezdrowo, teraz przestawiłam się na dołujące młodzieżówki. Tak wymyślam nowe gatunki :D Niedawno czytałam "Wybacz mi Leonardzie", później "Playlist for the dead. Posłuchaj a zrozumiesz" więc takie smutne o depresjach, samobójstwach ten deseń :/

3. Co sądzisz o komentarzach typu "obs/obs"?

Jakoś nie przeszkadzają mi, ale jak dla mnie to takie osoby aby szukają fejmu do chwalenia się nim, a nie prawdziwych i stałych czytelników, którzy chcą tą osobę czytać dla przyjemności, którzy udzielają się itp.


4. Czy chciałaś kiedykolwiek usunąć bloga?

Miałam taki czas na samym początku jakiś miesiąc po założeniu, bo nic mi nie wychodziło, nie podobały mi się moje recenzję, nikt nie odwiedzał bloga ani nie komentował. Byłam trochę podłamana. Jednak poszukałam w internecie jak pisać dobre recenzję, co powinny zawierać i tak poprawiłam wszystko, ogarnęłam i jestem tu już trochę :D

5. Książka, do której wrócisz jeszcze wiele razy?

 Już w tym roku planuję zaopatrzyć się w ostatni tom Darów Anioła i chce przeczytać je jeszcze raz. No więc w wakacje planuję przeczytać ponownie kilka książek jak właśnie Dary Anioła, Szeptem i Trylogię Czasu- tak dwa razy czytam te książki w jednym roku, ale to dlatego, że będzie premiera ekranizacji, a oni je tak zmieniają i nie chce niczego zapomnieć :D A już czekam z niecierpliwością na premierę i dnia kiedy znajdzie się w internecie ♥

6. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Mam dużo marzeń w sumie, chciałabym zawodowo grać w siatkówkę, znaleźć chłopaka, dobrze skończyć szkołę, mieć w domu wielką bibliotekę, mieć psa albo kota <3

7. Z jakim autorem chciałabyś się spotkać?

 Z Panią Cassandrą Clare, Becca Fitzpatrick, Rainbow Rowell i Kerstin Gier  ♥

8. Książka, której nie zamierzasz nigdy przeczytać?

 Wcześniej powiedziałabym, że Harry'ego Pottera, no ale zaczęłam go czytać więc odpada. Jakoś nie ciągnie mnie za trylogią Sekret Julii- o ile tak ona się nazywa, o i PLL też nie zamierzam czytać jak i Akademii Wampirów, Domu Nocy :D

9. Co najbardziej denerwuje Cię podczas czytania?

 Co mnie denerwuje? Gdy czytam zawsze wszyscy czegoś nagle ode mnie chcą i nie dają mi spokojnie doczytać tego tylko nie, ja potrzebuję cię teraz, natychmiast, now.

10. Czy Twoi znajomi wiedzą, że masz bloga?

Niektórzy, ale jakoś się tym nie chwalę, jednak długo to nie potrwa, bo w szkole nagrywamy filmik o czytaniu i moja sorka od woku chce przeprowadzić wywiad z osobami, które czytają i chce bym wspomniała o blogu, a cały filmik ma iść na stronę szkoły, więc mój mały sekrecik wyjdzie na jaw :/

11. Zwracasz uwagę na okładki?

Staram się nie, częściej zwracam na autora, opinię czy opis, ale jak się trafia tak pięknie wydana jak np. "Osobliwe i cudowne przypadku Avy Lavender" lub "Boskie Próby Apolla" to nie da się obok nich przejść obojętnie ♥

Ja nie nominuję nikogo, bo czas mnie goni i nie mam czasu na wymyślanie pytań, dlatego musicie mi wybaczyć. Od piątku powinno być już lepiej :D

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka