Walentynkowy Tag Książkowy ♥

Hej,

Jako, że walentynki już za chwilkę, uczucia wiszą w powietrzu i wszędzie widać porozwieszane serduszka to dzisiaj dla rozluźnienia tag książkowy. Dawno ich u mnie nie było i nawet nie wiem dlaczego, także dobrze by było to nadrobić. Niestety nie wiem kto jest jego twórcą i gdzie go wynalazłam, dlatego nie mogę Was odesłać do tej osoby :( Jednak nie ma co już przedłużać zapraszam na moje odpowiedzi do pytań!




 1. Dostałaś pudełko czekoladek. Który fikcyjny chłopak by ci je dał?


Jako że ten młody panicz jest raczej z tych podrywaczy, to gdybym była w jego kręgu zainteresowań to mógłby mi je dać Thomas z powieści "Jak podejść Rozpruwacza". Jednak gdybym nie trafiła w jego gusta to może Arek z "Nie będę twoim bohaterem". To raczej ten typ chłopaka, który dla bliskich lubi sprawiać radość, a jako wielka fanka słodyczy, one na pewno sprawiłyby mi dużo radości :D


 2. Jesteś sama w Walentynki. Jaką książkę mogłabyś przeczytać lub jaki film obejrzeć?


Jeśli chodzi o książki to zdecydowanie chciałabym jeszcze raz przeczytać moje ukochane 3Z, czyli "Zauroczona, zwariowana, zakochana", urocza, romantyczna i zabawna, coś idealnego na taki dzień. Jeśli zaś chodzi o film to od dłuższego czasu chodzi za mną ekranizacja "Purpurowe serce". Czytałam książkę, która była naprawdę ciekawa i jestem ciekawa jak wyszła adaptacja.


3. Jesteś w księgarni. Nagle trafia cię strzała kupidyna. Zauroczona kupujesz nową książkę. Jaką?


Zauroczenie już mnie trafiło, bo historię zdążyłam przesłuchać w audiobooku i wiem, że muszę ją mieć w wersji papierowej, a chodzi mi o "Kabalistę", ponieważ zakończenie mnie mocno zaskoczyło, a ogólnie seria z Edlingiem jest bliska mojemu serduszku ♥ Jednak jeśli miałabym wybierać pośród tytułów, których nie znam, a coś mnie do nich przyciąga to zdecydowanie pada to na "Z tej strony Sam", przepiękna okładka i bardzo intrygujący opis!


4. Książka z czerwoną okładką 


Czy "Czerwień rubinu" nie będzie zbyt oczywistym wyborem? Chociaż chodzi mi o te pierwsze wydanie, bo nowe ma różową okładkę. Jednak mogę także wskazać gorący tytuł, czyli "Wszyscy jesteśmy łotrami" i tam ona zdecydowanie ma czerwone elementy.


5. Ulubiona książkowa para


Przyznam się tak szczerze, im więcej książek czytam tym trudniej znaleźć mi nowe ulubione pary czy nawet postać. Dlatego niezmiennie wśród ulubionych par książkowych pozostają Jace i Clary z serii Dary Anioła, Percy i Annabeth z serii Percy Jackson i bogowie olimpijscy oraz Nora i Patch z serii Szeptem :)


6. Książka, którą kochasz


Takich pozycji jest naprawdę sporo. Jednak chciałabym tutaj dzisiaj wyróżnić książkę, którą naprawdę uwielbiam, a nie mam jakoś okazji, by więcej o niej wspominać i chodzi mi o "Najgłośniej krzyczy serce". Tytuł który wywołał u mnie całą masę emocji, zniszczył psychicznie ale też otulił i dał nadzieję.



7. Książka, którą wszyscy kochają, a ty nie zamierzasz jej przeczytać.


Nigdy nie mówię nigdy, bo zdania i gusta się zmieniają. Jednak na tą chwilę to jakoś nie spieszy mi się do czytania "Władcy pierścieni" i "Gry o tron". Z takich najnowszych premier to nie planuję czytać" Cieszę się, że moja mama umarła" jakoś nie wychowywałam się z tą aktorką i nie oglądałam wielu produkcji z jej udziałem, dlatego jakoś ten tytuł mnie za bardzo nie interesuje.


To już wszystkie pytania z tego tagu. Odpowiadanie na te pytania przyniosło mi dużo radości i także zmotywowało do pomyślenia nad niektórymi pozycjami. Jeśli macie ochotę to zróbcie ten tag u siebie lub odpowiedzcie na te pytania w komentarzu :) I już na sam koniec życzę Wam wszystkiego najlepszego! Spędźcie ten czas z osobą/osobami, które sprawiają Wam radość i nie smućcie się jeśli jesteście singlami/singielkami na każdego z nas przyjdzie pora, by spotkać tą odpowiednią osobę, dlatego nie ma co się załamywać!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka