Podsumowanie czytelnicze marca ♥

 Cześć,


Marzec był dziwnym miesiącem. Wiele się wydarzyło w tym czasie i też nie było tyle czasu na czytanie. Jednak z kilkoma tytułami udało mi się zapoznać i jest o czym opowiadać. Także nie będę przedłużać i już przedstawiam zestawienie.



1. "Perfect on paper"- książka, o której dużo się opowiadało przy jej premierze. Byłam niezmiernie ciekawa o co cały ten szum. Po przesłuchaniu mam takie wrażenie, że była w porządku, jednak bez szału. Pewnie, poruszała ważne kwestie, ale poza tym była dość schematyczna. Słuchało się przyjemnie i akcja rozwijała się w naprawdę dobrym tempie, ale po czasie już dużo z niej nie pamiętam.



2. "Chłopak z sąsiedztwa"- po opisie można być pewnym, że porusza wszelkie możliwe schematy i niczym nie zaskoczy. Jakie było moje zdziwienie, gdy podczas lektury wciągnęłam się bez reszty, a zakończenie sprawiło, że niesamowicie się wkurzyłam. Była to lekka i wciągająca lektura, w sam raz na taką zwariowaną pogodę.



3. "Bestie i bystrzaki"
- kontynuacja Poradnika dla babysitterek. Naprawdę cieszę się, że wreszcie pojawiła się na rynku. Była wciągająca, pełna akcji i dużej ilości pająków. Zakończenie sprawiło, że zdecydowanie czekam na kolejny tom.



4. "Sam w dolinie"
- książka była bardzo wciągająca! Było w niej dużo trupów, a sama zagadka była intrygująca. Sama bym się nie domyśliła rozwiązania. Wkręciłam się w tą serię i chętnie poznam inne powieści.




5. "Koniec ery"- wreszcie udało mi się zakończyć tą serię. Była naprawdę wciągająca, autor nie szczędził bohaterów i samo zakończenie sprawiło, że łezka w oku się zakręciła. Cieszę się, że o Jaarze jeszcze możemy przeczytać w innej serii, bo to naprawdę interesujący świat.





6. "Moja kuzynka Rachela"- jak na początku wciągnęłam się w powieść, tak później entuzjazm opadł. Główny bohater potem mnie drażnił, nie dostrzegał tego co miał na wyciągnięcie dłoni. 




7. "Dolina cieni"
- nie wiedziałam czego do końca się spodziewać po tej książce. Była ciekawa, ale tak szybko jak ją przesłuchałam, to tak szybko mi z głowy uleciała. Zakończenie nie do końca przypadło mi do gustu i jakoś trudno mi ją ocenić pozytywnie.





8. "Heart breaker"- może nie była tak zabawna, jak poprzedni tom, jednak podobała mi się. Poruszała dość poważne tematy, jak trudne mogą być rodziny. Jestem niezwykle ciekawa o kim będą kolejne tomy!




9. "Cały ten czas"
- jak początek mi się spodobał, tak później zaczynały dziać się dziwne rzeczy. Nie do końca rozumiem założeń tej fabuły i nie wiem do końca co myśleć. Zakończenie też nie sprawiało, że cokolwiek się wyjaśniło, dlatego nie jestem w stanie jakoś zachwycić się tą powieścią.



10. "Zamknij wszystkie drzwi"
- tym tytułem jestem totalnie zachwycona! Jak poprzednia była okey, ale bez szału, tak ta totalnie mnie kupiła. Wkręciłam się totalnie, a fabuła była niezwykle zakręcona. Zakończenie to totalne zaskoczenie i trudno przewidzieć, jak to się wszystko rozwiąże.




11. "Zagadka Srebrnego Ducha"- młodzi bohaterowie ponownie w akcji. Tym razem zagadka o wiele trudniejsza i potężniejsi wrogowie. Wciągnęłam się i z zainteresowaniem śledziłam dalsze wydarzenia.




I to wszystko. Cieszę się, że miałam okazję przeczytać naprawdę fajne powieści. Kwiecień zapowiada się o wiele lepiej czytelniczo, więc zobaczymy co z tego wyjdzie. Dajcie znać czy którąś z tych czytaliście lub czy macie je w planach :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka