Podsumowanie czytelnicze lutego!

 Hejka!


Najkrótszy miesiąc w roku już za nami, także czas podsumować, co udało mi się przeczytać. Wiem, że sytuacja, która dzieje się u Naszych sąsiadów jest tragiczna, jednak chciałabym, aby to miejsce było taką odskocznią od tego. Żebyśmy na chwilę zatracili się w książkach tych lepszych i czasami gorszych. Także nie przedłużam i zaczynam, bo mam o czym opowiadać :)



1. "Chodzi lisek koło drogi"- ciekawy kryminał. Wciągnął mnie od samego początku. Z zapałem zastanawiałam się co będzie dalej i kto okaże się mordercą. Też fajnym motywem było wykorzystanie w pewien sposób gry do swoich planów. Ogólnie jestem naprawdę zadowolona z lektury. Teraz słucham kolejną książkę autorki i jest równie dobra, jak i nie lepsza. Autorki książkę Cynamonowe dziewczyny, czytałam lata temu i miałam przyjemne wspomnienia, także chętnie nadrobię inne tytuły.



2. "Dziewczyna, której nie zauważał #1"- byłam sceptycznie do nastawiona ze względu na to, że to kolejny hit z Wattpada. Na szczęście miło się zaskoczyłam. Powieść okazała się wciągająca, ciekawa, z dobrze wykreowanymi bohaterami. Smutno mi było, że nie mam pod ręką od razu kontynuacji, bo jestem jej ogromnie ciekawa.



3. "Ostatni Namsara"- o tej książce rozwodziłam się w recenzji. Świetna powieść fantastyczna, z silną główną bohaterką, dużą ilością smoków, walk i intryg. Bawiłam się przednio i cieszę się, że mam kontynuację, bo zakończenie sprawia, że chce się tylko więcej!




4. "Opowiem o tobie gwiazdom"- to jest totalny wyciskacz łez! Historia pełna bólu i cierpienia. Bohaterowie, których los nie oszczędzał chcą zaznać trochę radości. Dla niektórych może się ta książka wydawać "aż za bardzo" smutna, mnie jednak tym kupiła.




5. "Sąsiad"- całe szczęście, że tej serii nie trzeba czytać po kolei, bo osobiście przeskakuję z tomu na tom. Ogólnie autorka ma na tyle ciekawe historie, że każda kolejna jest ciekawsza, intrygująca i choć może się wydawać, że nic już nas nie zaskoczy, to jednak zawsze coś się znajdzie. Świetny kryminał i bardzo ciekawy obraz psychologiczny męża. Zdecydowanie będę nadrabiać serię!



6. "Dwudziestka"- tu mam za to mieszane odczucia. Czytałam poprzedni tom, który był w porządku i nie wiedziałam czego się tutaj spodziewać. Jak dla mnie było w niej za dużo chaosu i zamieszania. Jakoś pogubiłam się w postaciach i w pewnym momencie kompletnie nie wiedziałam, co się w niej dzieje. Dlatego trudno stwierdzić, czy rzeczywiście książka jest aż tak dobra.



7. "Ostatnia prawdziwa singielka"- cudowna! I to powinno wystarczyć. Nie dziwi mnie wcale, dlaczego jest o niej tak głośno, a powinno być jeszcze bardziej. Świetna lektura, zabawna, pouczająca i posiadająca wiele warstw do interpretacji. 




8. "Pieśń syreny"- swego czasu był to głośny tytuł, który miałam na swojej liście do przeczytania. Teraz po przesłuchaniu, nie jestem aż tak przekonana czy jest się czym zachwycać. Była w porządku, jednak nie porwała, jakoś nie przywiązałam się do bohaterów, a w tej chwili nawet nie pamiętam imion bohaterów.



9. "Nie będę twoim bohaterem"- to jest chyba najlepsza książka tego miesiąca! Zakochałam się w niej bez reszty. Przepiękna historia dwójki młodych bohaterów, którzy muszą zmierzyć się z własnymi demonami. Powieść o dorastaniu, walce, determinacji i pierwszych dorosłych decyzjach. Coś pięknego i zdecydowanie wartego przeczytania!



10. "Pies, który nas odnalazł"- książka dla psiarzy obowiązkowa! Jeśli lubicie powieści W.B. Camerona to też przypadnie Wam do gustu. Kiedy w życiu rodziny pojawia się znajdźka, wszystko wydaje się proste, pomóc i oddać do schroniska. Wizyta u weterynarza dużo zmienia, kiedy dowiadują się, że będzie musiał mieć amputowaną łapę. Rodzina postanawia go przygarnąć. Ich życia diametralnie się zmienia, a syn, który ma autyzm zaczyna się szybciej dzięki niemu rozwijać. Przepiękna, smutna, wartościowa i wciągająca!


11. "Potwory pod moją skórą"- interesujący debiut. Powieść mroczna i niepokojąca. Podczas lektury non stop czułam dreszcze i niepewność. Jednak przykre jest to, że wydarzenia z opisu dzieją się w 2/3 historii. Mimo wszystko jest to dobry debiut, a po takim zakończeniu chce więcej!




12. "Addicted. Podwójna pokusa"- opasła kontynuacja! Czytało się ją dość mozolnie. Nie wiem za bardzo czym to było spowodowane. Zdenerwowało mnie także to, że pojawił się nowy wątek tutaj, był przez chwilę, potem pojawiał się sporadycznie, pod koniec zniknął, żeby na ostatnich 20 stronach wszystko się wyjaśniło za jednym zamachem. Nie jak dla mnie to wszystko zostało za bardzo przeciągnięte i rozwleczone, dużo wątków zbędnych się pojawiło, także nie jestem zachęcona do 3 części.


13. "Tajemnica carycy"- bawiłam się świetnie! Małgorzata Starosta ma niezwykły dar do pisania komedii kryminalnych! Potrafi w świetny sposób połączyć żarty z truposzem. Ewidentnie potrzebuje więcej historii z Agatą Śródką! 




14. "Czarne skrzydła czasu"- powiem tak, nie przekonała mnie do siebie ta książka. Przepiękne wydanie to nie wszystko, niestety. Dłużyła mi się, nie do końca zrozumiałam jej zamysł i co ten kruk miał z tym wszystkim wspólnego. Główny bohater był dość specyficzny, jakoś trudno było go polubić, zwłaszcza pod koniec.




15. "Królowa głodu"- ta książka, choć dziwna bardzo mi się spodobała! Była intrygująca, pełna akcji i dziwów. Jest w niej element fantastyczny i był mega! Naprawdę cieszę się, że autor spróbował czegoś innego i w sumie chciałabym więcej.




Także to już wszystko ode mnie. Udało mi się przeczytać kilka perełek, ale też kilka mniej ciekawych pozycji. Zobaczymy co przyniesie marzec. Dajcie znać czy którąś z nich także czytaliście i jaka powieść Was zachwyciła w lutym!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka