#278 "Nigdy nie jest za późno, by uwierzyć."- "Wiara, nadzieja, miłość" ♥


Ile razy spotykamy się z wyzwiskami i dokuczaniem? Ile razy jesteśmy osądzani przez nasz wygląd? No właśnie, bardzo często. Diana w gimnazjum miała nadwagę. Przez to bardzo często spotykały ją nieprzyjemności ze strony rówieśników. Dziewczyna postanawia schudnąć, jednak na tym nie poprzestaje. Zaczyna popadać w anoreksję. Jakie będą tego konsekwencje? Czy Diana się pozbiera? Czy odnajdzie ludzi, którzy jej pomogą?


Poprzednia książka tej autorki zauroczyła mnie, pochłonęła i rozkochała. Za to ta powieść chwyciła za moje najczulsze punkty. Tylko czy była tak dobra jak poprzedniczka? Powiem tak, książka porusza bardzo wiele tematów, o których nie wszyscy lubią mówić. Wszystkie możliwe nieszczęścia przytrafiały się bohaterce, przez co bardzo jej współczułam. Znałam ból głównej bohaterki, ponieważ w gimnazjum też nie miałam łatwo.

Bohaterowie zostali mocno zakreśleni. Każda postać miała swoje przeżycia. Każda była inna, więc można w czym wybierać. Diana jako główna bohaterka była bardzo dobrze wykreowana. Rozumiałam jej zachowanie i postępowanie. Sama nie wiem czy wytrzymałabym to co ona.


"Miłość jest najlepszym lekarstwem, choć czasem trzeba czekać na receptę."

Monika Jagodzińska potrafi czarować słowem. Czytając jej powieść, nie da się od niej oderwać. Pisze tak płynnie i lekko, że nie zdajemy sobie sprawy, że już jesteśmy w połowie powieści. Ja nie mam pojęcia jak autorka to robi, ale ja chce jak najwięcej jej książek!

Podsumowując "Wiara, nadzieja i miłość" to naprawdę dobra powieść. Czyta się ją z zawrotną prędkością, pochłania ona bez reszty i zmusza do przemyśleń nad naszym zachowaniem. To kolejna powieść tej autorki, która na długo pozostaje w pamięci czytelników!

| Autor: Monika Jagodzińska| Wydawnictwo: Psychoskok| Data wydania: 26 marca 2018| Liczba stron: 120| Gatunek: literatura młodzieżowa| Moja ocena: 7/10|


Za ebooka serdecznie dziękuję Wydawnictwu Psychoskok! ♥



1 komentarz :

  1. Wszystko wydaje mi się zbyt niedorzeczne... Raczej nie przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka