Festive Christmas Book TAG! ♥♥


Coraz bliżej święta, więc żeby na blogu można było poczuć ten klimat, to przyszedł czas na świąteczny tag! Także serdecznie Was zapraszam, a za nominację serdecznie dziękuję Agacie z bloga Rose Perdu Books




Fikcyjna rodzina, z którą chciałabyś spędzić święta?

Nie chciałabym powtarzać odpowiedzi od innych ludzi, co odpowiadali na ten tag i przytoczyć tu rodzinę Rona z HP, więc postawię na rodzinę Bea z Świątecznej kafejki. Tamtejszy klimat i sposób spędzania tego czasu był niesamowity!


Książkowa rzecz, którą chciałabyś dostać pod choinkę

Zmieniacz czasu, stella- do rysowania run <3

Fikcyjny bohater, który byłby idealnym elfem?

W sumie dam tu Percy'ego. Jak dał radę sprostać przepowiedniom i ocalić świat to będzie też dobrym elfem <3

Dobierz książkę do świątecznej piosenki


Proszę nie wnikać w mój wybór, ale to jest jedyna świąteczna piosenka, którą ja mogę słuchać. Nie lubię tych starszych piosenek typowo świątecznych, a ta wyróżnia się o to bardzo :D No i właśnie wyróżnia się przy innych piosenkach tego gatunku, jednak słowa są takie sobie, choć prawdziwe. No tej piosenki pasuje mi Delirium, bo wyróżnia się wśród dystopii, bo miłość uznawana jako choroba, to ciekawe jest, jednak wykonanie... nie jest najlepsze. :/


Fikcyjny bohater, który Cię rozczarował i powinien znaleźć się na liście niegrzecznych

Bardzo rozczarował mnie Gideon w drugim tomie, jednak w trzecim to wynagrodził i właśnie mam problem czy mam go tu podać na tą listę niegrzecznych :/ OO!! Wiem kogo tu dać! Jason z serii Olimpijscy herosi!! On mnie bardzo rozczarował już w pierwszym tomie, a w ostatnim to liczyłam na to, że zginie!

Bohater, który według Ciebie zasługuje na więcej miłości i uznania i powinien znaleźć się na liście grzecznych

Archer z Bez słów! To naprawdę postać, która potrzebuje miłości i uznania. To co on przeżył i co zrobili mu mieszkańcy miasta, to po prostu straszne! Dlatego jak najbardziej on! ♥

Czerwony, złoty i zielony książka, która przywodzi na myśl święta

Okładka świątecznej kafejki i W śnieżną noc! To bardzo klimatyczne okładki na zewnątrz jak i w środku! ^^

Książka lub seria, którą tak uwielbiasz, że chciałabyś, aby wszyscy znaleźli ją pod choinką i mogli ją przeczytać i pokochać

 Trylogia Czasu!! To tak cudna seria, a teraz jak jest wstrzymany dodruk i nie możecie tego normalnie kupić to mi łamie serce! Dlatego chciałabym aby każdy przeczytał tą książkę i mógł poznać tą niesamowitą historię o podróżowaniu w czasie!

I to już wszystkie pytania w tym tagu. Za nominację jeszcze raz serdecznie dziękuję, a że pisze to o późnej godzinie i mam troszkę lenia, to nominuję wszystkich którzy jeszcze nie zrobili tego tagu! A ja już się z Wami żegnam i do następnego postu! :*

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka