#99 „Hej, zwolnisz, jak umrzesz, na razie jest czas, żeby przyśpieszyć!”- "Jedyny pirat na imprezie" ♥

Cześć kochani! ♥
Tak od razu powiem, ze ten post miał być wczoraj, ale no nie wyrabiam się w czasie, bo poprawki i ostatnie klasówki -,-. Jednak, przechodząc do dzisiejszego postu, mam dla Was recenzję książki, którą bardzo chciałam przeczytać i udało mi się ♥ Także nie przedłużam wstępu i zapraszam do recenzji! ^^



"Jedyny pirat na imprezie" to autobiografia bardzo popularnej na YouTube skrzypaczki Lindsey Stirling. Opowiada ona o początkach swojej miłości do skrzypiec, o pierwszych występach, problemach i jej początkach na YouTube. Jest to idealna książka na jej fanów, jak i dla osób z wielkimi marzeniami nie wiedzący, jak je zrealizować.


Ja Lindsey Stirling uwielbiam od dłuższego czasu ♥ Jej miłość do muzyki, pomysłowość i pozytywna energia to dla mnie idealne lekarstwo na gorsze dni. Jej covery jak i własne utwory są genialne ♥ W tej książce miałam możliwość poznania jak to wszystko się zaczęło, jak powstawały poszczególne utwory i jakie problemy były przy ich tworzeniu. Poznałam ją z zupełnie innej strony i to było niesamowite przeżycie!

Lindsey od początku była bardzo wesołą i kreatywną osobą. Uwielbiała tworzyć przebrania, występować i robić wszystko po swojemu. Nigdy się nie poddawała, a jak coś jej się nie udawało to próbowała dalej. Czy wiedzieliście, że nasza Stirling była na Misji Misjonarskiej w Nowym Jorku albo że miała problemy z anoreksją? Te i wiele innych ciekawych rzeczy dowiecie się z tej książki!

Książkę czyta się lekko i przyjemnie. Szybka lektura, dzięki której bardziej poznajemy dziewczynkę z ambicjami, zmotywowaną licealistkę i dążącą do spełnienia swojego marzenia kobietę. Je czytając ją śmiałam się, dziwiłam i zazdrościłam. Historia przepełniona miłością, walką, dążeniem do zrealizowania marzenia i Bogiem. Tak Stirling podkreśla, że w jej życiu dużą rolę odgrywa wiara w Boga.

Dlatego jeżeli jesteście fanami Lindsey Stirling jak ja lub jesteście ciekawi jak osiągnęła taki sukces przez nagrywanie na YouTube to książka idealna dla Was! Jak już zaczniecie ją czytać, to nie będziecie chcieli przestać, bo Lindsey pisze w tak genialny sposób, że ja chce więcej! ♥

Za egzemplarz serdecznie dziękuję księgarni internetowej PanTomasz.pl


ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka