#98 "Chowańce zostały zbiegami"- "Chowańce Pałac snów" ♥|Youtube początek!|

Witajcie ponownie w Bezkresji!
Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o kolejnym tomie z serii Chowańce, czyli "Pałacu snów". Nie wyobrażacie sobie jak długo czekam na premierę tej książki, aż wreszcie nadszedł wiekopomny dzień i nastąpiła cudowna premiera! ♥







Akcja powieści rozpoczyna się w momencie szykowania przyjęcia urodzinowego dla królowej. Podczas przyjęcia Chowańce wręczyły władczyni ręcznie zrobiony naszyjnik. Jednak okazało się, że jest zatruty i monarchini zapada w śpiączkę, z której żaden uzdrowiciel, ani magiczne zwierze nie jest w stanie jej wybudzić. Oczywiście za całe zamieszanie zostają osądzone Chowańce i zabrane do lochu oczekując procesu. Przepowiedziana Trójka oczywiście z niego ucieka i próbuje odnaleźć antydotum, jak i oczyścić swoje dobre imię. Czy im się uda? Czy ocalą królową? Oczyszczą swoje dobre imię? Kto wrobił Chowańce w zdradę?

Nawet nie wiecie jak ciężko było czekać tyle czasu na premierę tej książki! Po zakończeniu trzeciego tomu, wydawać by się mogło że cała historia się skończyła, a tu kolejny nagle tom? Ale to co tam znajdziemy przechodzi wszelkie oczekiwania! To chyba najlepszy tom ze wszystkich! Tu nie ma chwili czasu na wytchnienie! Cały czas coś się dzieje i trudno przewidzieć co zaraz się stanie.

Bohaterowie dużo się nie zmienili. Aldwyn dalej jest tym kochanym kotkiem, pomysłowym lojalnym i sprytnym. Skylar w tej części była szczególna hojna do poświęceń, co mnie bardzo zaskoczyło, bo nie spodziewałam się tego po niej. Gilbert też mnie zaskoczył, bo stał się bardziej odpowiedzialny, nauczył się nowych umiejętności, co pomogło Chowańcom w misji. Te zwierzaki od samego początku bardzo polubiłam i ponowne rozstanie się z nimi to dla mnie bolesny cios :/ Ale cóż końcówka tego tomu zapowiadała kolejną misję, więc może to nie będzie długie rozstanie :D

Ja podziwiam autorów za ich pomysłowość i sposób realizacji. Ta książka jest cudownie wydana, ma w środku cudowne rysunki i jeszcze treść daje popalić czytelnikowi! Do tego bardzo cieszy mnie fakt, że postacie, o których była mowa w pierwszym czy drugim tomie, nie giną! Ponownie zostają wpleceni w historię i nie zapominamy o nich. Bardzo cieszę się, że miałam możliwość wkroczenia w ten niesamowity świat Bezkresji i zanurzyć się w jego tajemnicach.

Podsumowując ten to był genialny! Wartka i pełna akcji historia. Pełna niebezpieczeństw i niespodzianek przygoda. Do tego zdrajcy, pościg i wyścig z czasem. Przy tej książce nie można się nudzić! Dlatego bardzo serdecznie Wam ją polecam, bo jak raz wejdziesz w ten świat to szybko z niego nie wyjdziesz!

Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu IUVI! ♥
I mam dla Was ogromną niespodziankę, bo nagrałam pierwszy filmik na YT właśnie z recenzją tej książki także zapraszam :*




ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka