Czytelnicze podsumowanie września! ♥

Witam cześć i czołem Wszystkim!
Dziś troszeczkę spóźnione podsumowanie września! Od razu przyznam się bez bicia, że to mój  najsłabszy miesiąc ;-; Przeczytałam tylko 4 książki i to jeszcze nie aż tak obszerne :/ Wszystko z winy mojego kaca książkowego, przez którego nie czytałam nic prawie 2 tygodnie. No do tego też było rozpoczęcie roku, pierwsze kartkówki, sprawdziany, ogarnięcie wszystkiego, bo nowa szkoła, klasa, nauczyciele.. Mam aby nadzieje, że w październiku pójdzie mi lepiej :D Nie przedłużając zapraszam na to krótkie podsumowanie!


 

Wrzesień rozpoczęłam lekturą o kochanych Chowańcach o Gwiazdach przeznaczenia. Bardzo miła lektura, może skierowana do trochę młodszego odbiorcy, ale ja przy niej się świetnie bawiłam i spędziłam wspaniale czas! <3
Recenzja tu: KLIK







 

 Dalej szalałam z książkami z wydawnictwa IUVI, bo przeczytałam "Gregor i niedokończona przepowiednia". Też świetna lektura na wolniejszy czas, przy której można się zatracić w magicznym świecie! I jestem bardzo ciekawa co autorka wymyśliła w drugiej części!
Recenzja tu: KLIK






Następnie dzięki współpracy właśnie z wydawnictwem IUVI miałam przyjemność dostać i przeczytać przedpremierowo drugą część przygód o Chowańcach i tajemnicach korony, która była równie dobra, a może nawet troszeczkę lepsza od pierwszej części. Wiele przygód, mnóstwo tajemnic i zagadek. Do tego za każdym krokiem niebezpieczeństwo! To ja lubię! <3 I z niecierpliwością będę wyczekiwać kolejnych części!!!
Recenzja tu: KLIK




I na końcu jako obowiązkową książką, bo lektura przeczytałam "Króla Edypa". I szczerze powiem nie rozumiem po co ona jest w kanonie lektur szkolnych, bo co próba uniknięcia przeznaczenia, tragedia rodzinna czy co? Taka mała rada dla ministra edukacji: teraz ponad połowa książek dla młodzieży jest o zmianie przeznaczenia, tragedii rodzinnej, klątwach itp., więc czemu one nie mogą być lekturami tylko te nudne tragedie? Moje pytanie brzmi...



Moimi zdobyczami książki były trzy książki od Wydawnictwa IUVI, czyli: Gwiazdy przeznaczenia", "Gregor i niedokończona przepowiednia", "Tajemnice korony". Jakoś nie mam okazji do kupowania innych książek, co w sumie nie jest takie złe :D

Tak i postanowiłam nie losować książki miesiąca, bo czasami nie mam ochoty na czytanie tej konkretnej pozycji, więc jak macie jakieś książki do polecenia piszcie w komentarzach, a ja na pewno będę miała ją na uwadze!
To wszystko na dziś, do następnego postu! <3


ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka