Celebrity Book TAG

Witajcie!!
Dziś coś innego niż tylko recenzję, bo TAG, do którego zostałam nominowana przez Paulinę z bloga tiggerss reads. za co jej serdecznie dziękuję! <3 Nie przedłużajc zapraszam Was do Celebrity Book TAG!



1. Emma Watson - książka z piękną, kick-ass bohaterką




Wydaje mi się, że Clary z Darów Anioła tu pasowałaby. Byłą uparta, waleczna. Potrafiła postawić na swoim i choć Jace był jej potrzebny i bardzo pomocny <3, ale to z powodu tego, że Clary znalazła się w nowej sytuacji i inny świecie!


2. Ryan Gosling - książka z najgorętszym bohaterem męskim


Serio?! I ja mam tu podać tylko jednego bohatera?! JAK?! Toć tylu jest w książkach cudownych, wspaniałych chłopaków i jak tu tylko jednego mam wybrać?! Wymienię kilku, bo nie byłaby sobą: Jace z Darów Anioła, Patch z Szeptem, Holder z Hopeless, Carter z Wybranych, no i oczywiście Percy, ale z filmowej wersji, bo w książce ma 12 lat, więc trochę za młody dla mnie :D <3

3. Brangelina (Angelina Jolie i Brad Pitt) - ulubiona literacka para

Powtarzając się wszyscy męscy bohaterowie mieli dziewczyny, więc znowu musiałabym wszystkich wymienić, ale aby się nie powtarzać dodam jeszcze inne cudowne pary <3 Eleonora i Park z Eleonory i Parka, Cal i Mare z Czerwonej Królowej, Adam i Mia z Zostań jeśli kochasz <3

4. Shailene Woodley - niedawno odkryty autor, którego pokochałeś

Eric- Emmanuel Schmitt, Rick Riordan, Colleen Hoover, Rainbow Rowell i Victoria Aveyard, Gayle Forman tych autorów w tym roku odkryłam i pokochałam ich twórczość <3 <3 <3

5. Josh Hutcherson - ulubiona krótka książka

*PRZEPRASZAM ALE MUSIAŁAM DODAĆ TO ZDJĘCIE ♥
Oskar i pani Róża pana Schmitta, Zostań jeśli kochasz pani Forman, Uciekinier pana Kinga to takie chyba najkrótsze :3 Jedne z najlepszych krótkich książek <3

6. Dwayne Johnson - ulubiona gruba książka

Zależy kto uważa jaką książkę za grubą :D, ale ale z tych grubszych książek to oczywiście Złodziejka książek, Czerwona królowa, Dary Anioła: Miasto niebiańskiego ognia <3 <3 <3

7. Leonardo DiCaprio - książka z najbardziej przykrą śmiercią

Mój ukochany Leonadro <3 <3 <3
TU POLECĄ SPOJLERY!!!!!
Jak Jace umarł na chwile w trzeciej części!! Jak pani Clare mogła to zrobić to ja nie wiem!!! Drugą okropną śmiercią była śmieć Finnicka :< Trzecią też bardzo smutną smiercią była śmierć Augustusa, bo miałam nadzieję, że książka zakończy się happy endem, a tu taka przykra niespodzianka. FANFARY!! a teraz śmierć, która zabolała mnie najbardziej, Tris jeju czemu ona musiała zginąć, a nie ten jej fałszywy braciszek?!?!?!?!?!?!

8. Kristen Stewart - najbardziej nudna książka

Przepraszam wszystkich fanów tej książki, ale podchodziłam do niej optymistycznie, ale bardzo się zawiodłam już po 20 stronach :< a mówię tu o Hobbicie ;-; Bardzo dla mnie nudna książka :/

9. Ian Somerhalder i jego kot - książka przesłodzona

Szczerze to nie spotkałam się z taką książką. Jedyną taką bardzo miłosną było Tak wygląda szczęście, ale dlatego też, że w tym czasie miałam okres załamania i nie koniecznie chciało mi się czytać historie miłosne, a nie chciałam jej odkładać na później :/

10. Jennifer Lawrence - idealna książka lub seria


2/3 książek które już przeczytałam! Ale tak najlepsze z najlepszych to z serii: Dary Anioła, Szeptem i Percy Jackson <3, a z jednotomowych: Czerwona Królowa, Oskar i pani Róża, Hopeless( tu liczę Hopeless i Losing Hope jako jedną historię, tylko z dwóch perspektyw)

I to już wszystkie pytania z tego TAGU! Jeszcze raz dziękuję Paulinie za nominację, a ja nominuję każdą chętną osobę! Możecie podesłać swoje odpowiedzi. Na pewno je chętnie przeczytam i pozostawię po sobie ślad :D

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥ 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka