English matters & English matters wydanie specjalne & Deutsch aktuell ♥


Pierwsze w 2017 roku magazyny językowe! Od samego początku roku takie piękne wydania! Już same okładki przyciągają uwagę, a jeszcze bardziej treść powinna Was zainteresować!


English matters nr 63/2017

Ten piesek na okładce jest po prostu boski! ♥ No ale co tam ciekawego jest w środku? Na sam początek dostajemy ciekawy artykuł o cydrze. Szczerze mówiąc piłam ten napój tylko raz i jakoś nie uważam to za coś wspaniałego, ale cóż Brytyjczycy :D  Dalej poznacie Rosę Parks – amerykańską afroamerykańską działaczkę na rzecz praw człowieka. Był to dla mnie bardzo edukacyjny artykuł i nie wiedziałam, że ta walka była aż taka ciekawa.Dalej też znajdziecie artykuł o Brytyjskiej Akademii Sztuk Filmowych i Telewizyjnych, która corocznie przyznaje nagrody w dziedzinie filmu, telewizji i gier komputerowych. No i dla mnie najlepszy i najciekawszy artykuł o psach! Poznajemy najbardziej popularne rasy w Anglii, śmieszne anegdotki i historię. Świetny i wciągający artykuł.

Ten numer był jednym z ciekawszych jakie miałam okazje się zapoznać. Miło spędziłam z nim czas i ten szczerzący się buldog przyprawia o uśmiech :D


English matters wydanie specjalne nr 21/2017

Zastanawialiście się kiedyś, jak zachowuje się arystokracja? Jeżeli Wasza odpowiedź jest twierdząca, to ten numer jest szczególnie dla Was. Poznacie tutaj zachowanie i zwyczaje ludzi z wyższych sfer. Wiecie lubiłam historię i te tematy zasad etykiety chyba najbardziej, ale wiele rzeczy najwidoczniej nie byłam świadoma. Dalej największa nasza zmora to zróżnicowanie pomiędzy angielskim brytyjskim a angielskim amerykańskim. Wiecie ile jest różnić między tymi językami? Ja sama byłam w szoku! Znajdziemy tu też najbardziej popularne seriale m.in, Sherloca. Możemy bliżej poznać rodzinę królewską czy slang brytyjski.

Deutsch aktuell nr 81/2017

Wiosna już w tym numerze zakwitła i chce nam się pokazać z jak najlepszej strony! Tym razem mamy okazję poznać Heike Makatsch, czyli niemiecką piosenkarkę, prezenterkę telewizyjną, scenarzystkę i aktorkę! Następne możemy dowiedzieć się, jak protestanci obchodzą Wielkanoc, które już niedługo! Dalej, chyba najbardziej dla mnie ciekawy, artykuł o youtuberach. I już pod sam koniec możemy pouczyć się dialogów w różnych miejscach publicznych. Tym razem postawiono na centrum handlowe i sklepy muzyczne. I na koniec artykuł o Monachium, drugiej stolicy Niemiec, jako miejsce które zdecydowanie warto zobaczyć!


Za te świetne magazyny serdecznie dziękuję Wydawnictwu Colorful Media! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka