Tag książkowy♥

Za nominację serdecznie dziękuję właścicielce bloga:czytam ogladam recenzuje,która mnie do niego nominowała,za co jej serdecznie dziękuje :*

Zasady:
*Odpowiadamy na 15 pytań po czym nominujemy kolejne osoby na końcu lub na początku postu (liczba osób dowolna!)

1. Jaki gatunek książek najczęściej wybierasz?


Gatunek mi jest zazwyczaj obojętny, ważne aby była dobra, ale najczęściej czytam fantasty, romanse i ogółem takie młodzieżowe, choć nie odrzucam innych kategorii jak mi wpadną w ręce :3 

2. Która postać książkowa jest najbardziej podobna do Ciebie lub którą chciałabyś być?

W sumie to chyba jestem najbardziej podobna do książkowej Clary, bo jestem ruda XD ale i buntownicza, stanowcza, mam tendencje do wpadania w tarapaty, potrafię walczyć o swoje, jestem lojalna swoim przyjaciołom, staram się być pomocna itp. :)

3. Jaką książkę dałabyś koniecznie swojemu dziecku do przeczytania?

Przede wszystkim Dary Anioła i Szeptem ♥♥♥♥, ale jeśli miałaby być książka pouczająca to "Ten obcy"(moja ulubiona lektura), "Kamienie na szaniec" i "Zostań jeśli kochasz" ♥

4. Wolisz książki w wersji papierowej, e-booki czy audiobooki?

Oczywiście, że wersje papierowe!! ja muszę czuć i wąchać książkę, aby dobrze mogła się na niej skupić. E booki czytam tylko w ostateczności i mojej desperacji(czyli jak nie będzie jej w żadnej bibliotece i nie stać mnie na nią ;<) taki przypadek miałam 2 razy czyli z czwartą i piątą częścią Darami Anioła :/ a audiobook to nie, ja słucham muzyki jak czytam to jak ma lecieć to i to? raz słuchałam książki czyli "Krzyżaków", bo powiedziałam, że nie przeczytam tego, a przesłuchać jeszcze jako tako

5. Jaka książka zrobiła na Tobie największe wrażenie?

Chyba żadna książka nie zrobiła jeszcze na mnie takiego wrażenia, że padłam lub coś się dzięki niej odmieniło w moim życiu, ale po skończeniu Szeptem taką miałam pustkę w sobie i myśli " to naprawdę już koniec?! Dlaczego? Czemu ona mnie tak każe?!" itp. xd


6. Jaka książka nie zrobiła na Tobie dobrego wrażenia?  

Zdecydowanie "Dywizjon 303". Lubię ogólnie czytać o historii i co tam się działo, ale ta książka tak mi się nie podobała, że... oh aż źle mi się robi od wspomnień o niej -,-

7. Czytasz jedną książkę od początku do końca czy zaczynasz kilka książek na raz?

Jedną od początku do końca, bo inaczej nie mogę się skupić na żadnej książce, a 2 naraz to czytam jak mam swoją książkę i lekturę szkolną, to taki wyjątek ^^

8. Częściej czytasz wypożyczone książki czy raczej preferujesz własny zakup?

Jestem za tym aby istniały biblioteki i wypożyczam dużo książek i nie przeszkadza mi czy to wypożyczona czy moja, choć wadą wypożyczonych jest to, że nie można zaznaczać cytatów :/

9. Jaką jedną książkę powinien przeczytać każdy, niezależnie od swoich zainteresowań?

"Ten obcy"! Pamiętam, że to była jedyna książka która pomimo, że była lekturą to przeczytałam ją dwa razy, bo tak mi się podobała, i chyba teraz znów będę musiała ją przeczytać :)

10. Czy oceniasz książkę po okładce?


Zdarza mi się, jak spodoba mi się okładka to czytam opis i biorę, choć też patrzę na najbrzydsze i najdziwniejsze okładki, bo mogą skrywać coś w sobie :)


11. Czy ulegasz promocjom cenowym na książki? Jeżeli tak to jaka była największa ilość książek, którą kupiłaś w promocji?

Tak ulegam promocjom bardzo często ale to przy promocjach trafiam na jedną dobrą książkę, więc 1 mój rekord xd

12. O jakiej książce marzysz, choć póki co nie możesz jej mieć?

W sumie to mogę kupić sobie książki, ale mam postanowienie, że zbiorę dość dużą kwotę na książki i potem zrobię sobie duże zakupy :3

13. Ile książek liczy Twoja biblioteczka i jak przechowujesz swoje zbiory? 

Mam 73 książki i wszystkie stoją sobie pięknie na półkach :*

14. Co najpierw: książka czy ekranizacja? 


Od kiedy zaczęłam czytać zawsze: najpierw książka później film!

 15. Co teraz czytasz? 

Męczę Hobbita, a po nim przyjemna lektura czyli " Oskar i pani Róża" :3

A teraz przyszedł czas by kogoś nominować :)
Więc nominuję wszystkich co przeczytają ten TAG :* i podsyłajcie mi swoje odpowiedzi do tych pytań :) czekam XD

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka