Tag Liebster award ♥




Jeju zostałam nominowana za co serdecznie dziękuje CRH+ czytanie we krwii :) nawet nie wiecie jak się cieszę. Myślałam, że w moim przypadku prowadzenie bloga okaże się porażką. Jednak wytrwałość i ciężka praca popłaca :) Ogromnie cieszę się z nominacji i z chęcią odpowiem na pytania :) To z mojej strony takie podziękowanie dla was, że dzięki Wam mój blog ma 1000 wejść ♥ ale okey zaczynam ^^




1. Ile książek posiadasz? 

Obecnie mam 73 książki, ale cały czas mi się ona powiększa i już powoli brakuje mi na nie miejsca :).
 
2. Twoja ulubiona seria lub trylogia?

 Tu oczywiście nie mam jednej z serii to kocham Dary Anioła♥♥♥ i Szeptem ♥♥♥, a z trylogii to Niezgodna♥♥♥ i Igrzyska Śmierci♥♥♥

3. Czy masz jakieś czytelnicze nawyki ?

W sumie to nie. Nie przeszkadza mi miejsce czytania, bo mogę czytać i w domu, w szkole, na dworze. Książka nie musi być moja, może i dobrze być wypożyczona(tak jestem osobą, która jest za tym by istniały jeszcze biblioteki) czas też mi obojętny. Więc nie, nie mam żadnego nawyku.
 
4. Gdzie czytasz i ile poświęcasz czasu dziennie na książki?

Tak jak wcześniej wspominałam książkę którą czytam noszę zawsze ze sobą i czytaj ją np. w bibliotece, na przerwach w szkole, gdy na coś czekam, a czasami jak mogę to na lekcjach. A czasu to już inna sprawa w tygodniu to zazwyczaj czytam wieczorem więc godzinka, za to w weekendy odrabiam i połowę dnia czytam :)

5. Co myślisz o serialach na podstawie książki? np. "Pamiętniki wampirów" 

Przyznaje się bez bicie nie czytałam książki ani nie widziałam serialu i mnie do tego nie ciągnie jak na razie. Ale jak miałabym się na ten temat wypowiedzieć to powiem tak gdy jest to na podstawie serii książkowej to dobry pomysł, bo można pokazać więcej szczegółowych scen niż w filmie, co jest na plus. Ale jeżeli tak jak w przypadku powstającego serialu na podstawie Darów Anioła, że w ogóle mają zmienić całą serię i aktorów zmienić (których tak kocham!)to jest bez sensu i lepiej zrobić 6 filmów i skrócić akcje -,-

6. Jeśli musiałabyś wybrać tylko 5 książek, które zabierzesz ze sobą w podróż?

1. Dary Anioła: Miasto szkła♥
2. Szeptem♥
3. Złodziejka książek♥
4. Gwiazd naszych wina♥ 
5. Kosogłos ♥ 

7. Wymień tylko jednego swojego ulubionego bohatera z twojej ulubionej książki i napisz czemu akurat on.

Mścicie się na mnie? TYLKO JEDNEGO?! O nie Jace czy Patch, Jace czy Patch oooooo za trudny wybór -,- nieee nie no nie mogę tych obydwóch kocham tak samo więc kocham ich za to, że są opiekuńczy, cudowni, zabawni, sarkastyczni, waleczni, gotowi umrzeć dla ukochanej, przystojni, tajemniczy, kochany i w ogólne najukochańsi ♥ 

8. Czym zaznaczasz miejsce, w który skończyłaś czytać?

Mam zakładkę, która teraz mi się zniszczyła więc mam zamiar zrobić nową :3

9. Czy jakbyś miała wybrać jedną dowolną  książkę na swoją lekturę, jaką byś wybrała?

Chyba "Złodziejka książek" jest to książka o czasach wojny i dla osób takich w wieku powyżej 14, więc jakby dali ją na lekturę klas III. Taka osoba w tym wieku powinna zainteresować się tym tematem i go zrozumieć. Jest to poważny temat i nie powinno się z tego nabijać, ale w połączeniu z "Kamieniami na szaniec" i "Dywizjonem 303" tworzyła by waleczne trio XD

10. Czy kiedyś pisałaś swoją książkę? Jeśli tak to o czym była i co się z nią stało?

Zdecydowanie nie. Nigdy nie byłam i nie jestem zbyt dobra w pisaniu. Paplać mogłabym godzinami, ale pisać nieee. Kiedyś miałam taką sytuację, że poszłam do odpowiedzi z lektury, którą znałam tylko ze streszczeń osób z klasy i gdy pani zadawała mi pytania odpowiadałam bardzo pełnymi zdaniami i koloryzowałam trochę historię ale uratowałam się i dostałam 5 :)   W porównaniu do pisania z wypracowań mam 3 :/
 
11. Jakbyś miała możliwość udać się w miejsce z książki, by je zwiedzić. Jakie to, by było miejsce? 

Chciałabym zwiedzić Nowy York i zobaczyć Instytut nowojorski *.* i miejsca rozgrywanych się akcji książki ♥

To teraz zostaje mi tylko kogoś nominować a więc, nominuję:

i moje pytania:
1. Ile już książek przeczytałaś w 2015 roku?
2. Jaka jest twoja ulubiona seria i trylogia?
3. Skąd twój pomysł na bloga?
4. Ile książek masz w swojej biblioteczce?
5. Gdybyś mogła uratować jakąś postać książkową jaka to by była i dlaczego?
6. Ile czasu prowadzisz już bloga?
7. Czy masz jakąś znienawidzoną przez siebie postać ? Jeśli tak, kto to? 
8. Używasz zakładek czy zaginasz rogi?
9. Czy należysz do jakiegoś fandomu? Jeśli tak, to do jakiego?
10. Czy jest autor,którego jednocześnie kochasz i nienawidzisz?Jeśli tak,to jaki?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka