100 książek, które chce przeczytać! ♥

Tak jak zapowiadałam dziś post o 100 książkach, które chce przeczytać. Oczywiście nie wszystkie tu podam, ale na lubimyczytać tam też dodałam większość pozycji, więc tam też Was odsyłam, ale nie przedłużając, bo i tak będzie to długi post oto 100 książkowych pozycji, które zamierzam przeczytać!

Książki są w kolejności przypadkowej i są podane seriami oczywiście te co się da :)














































* Przepraszam za takie ustawienie, ale zdjęcia nie chciały współpracować -,-


























 










Jeżeli ktoś miałby dla mnie jeszcze jakieś propozycje do przeczytania piszcie śmiało, a na pewno znajdzie się na mojej liście :) Do następnego wpisu w którym recenzja " Wróć jeśli pamiętasz"♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka