#548 "Tylko ja uważałam, że jest koszmarny"- "Heart Stopper" ♥

Troy to wymarzony chłopak wśród studentek, znany, lubiany, przystojny i sportowiec. Jednak kiedy poznaje go Charlie chłopak nie wywiera na niej takiego samego wrażenia. Okazuje się chamem i niewychowanym bucem. Jednak za sprawą pewnym, nieprzyjemnych wypadków dochodzi do tego, że ta dwójka ma zostać współlokatorami. Aby zachować dach nad głową dziewczyna zgrywa dobrą osobę i stara się nie sprawiać problemów, co jest trudne, bo Troy nie chce jej dać spokoju. Czy od nienawiści do miłości tylko jeden krok? Jakie psikusy będą szykować bohaterowie sobie nawzajem?


W ostatnim czasie unikałam trochę książek z takim motywem. Gdy przeczyta się ich dość sporo, to wszelkie schematy rzucają się w oczy, łatwo wszystko przewidzieć i niczym one nie zaskakują. Jednak w tym przypadku i w moim odbiorze było zupełnie inaczej. Już sam początek był zaskakujący i do samego końca tak pozostało.


Bohaterów bardzo polubiłam! Charlie to taki mój odpowiednik. Z jednej strony spokojna, opanowana, odpowiedzialna, a z drugiej szalona, kreatywna i lubiąca się przebierać i robić psikusy. Wie do czego dąży, jest wierna najbliższym i nie pozwala sobie wejść na głowę. Ma poczucie humoru i jest niezależna. Zaś Troy to zabawny chłopak, który szuka siebie, ma poczucie humoru i rozpoznawalność nie uderzyła mu do głowy. Potrafi być czuły i uroczy. Do tego jest lojalny i czasami bezpośredni. Polubiłam też Bena i przyjaciół Charlie oraz babcię Troya. Autorka naprawdę świetnie ich wykreowała, dała postaciom ciekawe osobowości i charyzmę.



Jeżeli chodzi o styl, to czyta się ją szybko i przyjemnie. Co chwila w fabule coś się dzieje, jest dużo zabawnych momentów, przy których się śmiałam w głosy. Jednak zostaje tutaj też poruszonych kilka ważniejszych tematów jak dziwne relacje rodzinne, nietolerancja i szukanie siebie. To nie jest głupiutki studencki romans, że słodycz wylewa się spomiędzy kartki. Zostałam przez autorkę miło zaskoczona i przez tę książkę mam ochotę na więcej powieści w takich klimatach!


Dlatego jeśli zastanawialiście się nad książką, to ja gorąco polecam. To świetna lektura na oderwanie się od tych ponurych dni czy na poprawę humoru. Nie będzie tutaj schematycznych zachowań i co jeszcze mogę dodać, to na samym końcu został jeden schemat bardzo dobrze przełamany! Także jeśli lubicie takie historie i szukacie czegoś niesztampowego to tutaj to znajdziecie!


| Autor: Michelle Hercules| Tłumaczenie: Sylwia Chojnacka| Cykl: Buntownicy z Rushmore (tom 1)| Wydawnictwo: Kobiece, Niegrzeczne książki| Data wydania: 25.08.2021| Liczba stron: 392| Gatunek: obyczajowa, romans|







Za książkę serdecznie dziękuję Księgarni TaniaKsiążka.pl! ♥



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka