#543 Zabójczo skomplikowana intryga w barwnej Florencji...- "Utracony element" ♥

 

Konstanty od kilkunastu dobrych lat mieszka w Londynie. Ma stałą pracę, dobre zarobki i powodzenie u kobiet. Jego życie znacznie się zmienia, gdy nieznajoma przekazuje mu tajemnicze pudełko. Mężczyzna trafi pracę, dowiaduje się, że przyjaciel został porwany, a do tego ktoś go napada. Udaje mu się znaleźć wskazówkę, która prowadzi go do Florencji. Co tam odkryje? Kto stanie mu na drodze? Z jakim wrogiem przyjdzie mu się mierzyć?


Nie miałam w planach czytać tej książki. Wydawała mi się mocno skomplikowana i wymagająca ode mnie pełnego skupienia. No jednak w pewien sposób los sprawił, że nasze drogi się skrzyżowały. Czy żałuję?, oczywiście że nie! To była dla mnie niesamowita przygoda i wielka odmiana od tego, co dotychczas czytałam. Dawno nie potrzebowałam takiego skupienia podczas lektury i pełnego zaangażowania w fabułę!

Jeżeli chodzi o bohaterów to niestety ich zbytnio nie polubiłam, chociaż mimo tego kibicowałam. Przy takiej fabule trudno wskazać co jest prawdą, a co wymysłem bohaterów. Ich myślenie, postępowanie i charakter, zmieniają się wraz z rozwojem fabuły. Autorka wykonała kawał niesamowitej roboty!

Fabularnie też nie mam nic do zarzucenia. To książka, która mocno angażuje i trzeba jej poświęcić pełną uwagę. Pani Adrianna zrobiła genialny research, ponieważ mamy tutaj dużo naukowego języka, jednak nie przytłacza on tak mocno i da się zrozumieć, o co w tym chodzi. Jedynie w moim odczuciu było trochę za mało dialogów. Jeżeli macie w planach tą pozycję, to przygotujcie się na ogromną ilość opisów.

Także podsumowując, książka była dla mnie dużym zaskoczeniem. Dawno nie miałam okazji czytać powieści, która tak zmuszała do ciągłego myślenia, analizowania i dodatkowo edukowała. To kawał porządnej literatury, ale również mocno wymagającej. Ostatnio na rynku nie widzę, takiej ilości książek, które by tak dużo wymagały i jest to miła odmiana.

| Autor: Adrianna Rozbicka| Wydawnictwo: Mova| Data wydania: 30.06.2021| Liczba stron: 460| Gatunek: kryminał, thriller| Moja ocena: 8/10|






Za książkę serdecznie dziękuję Księgarni TaniaKsiążka.pl! ♥


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka