#501 Jedna bitwa wygrana, czas na kolejne...- "Wysłannik" ♥


Kiedy mogłoby się wydawać, że wszystko zacznie się układać to jednak jest to dopiero początek. Mieszkańcy szykują się do wieca. Przedstawiciele miasteczek zbierają się by ustalić jak będzie wyglądać ich współpraca i walka z demonami. Niestety spotkanie przeszkodzą niespodziewani goście, którzy mocno namieszają. Przez to wszystko bohaterowie będą musieli wyruszyć na długą i niebezpieczną podróż w nieznane. Co ich spotka po drodze? Czy poznają nowych przyjaciół lub wrogów?


Gdy usłyszałam o kontynuacji tej trylogii, nie byłam do tego przekonana. Jeśli planowane były trzy tomy, a potem nagle ma wyjść kolejny to niekoniecznie dobrze świadczy. Jednak gdy już się z nią zapoznałam, to nie wyobrażam sobie, by tego tomu nie było. W tej części poruszane są bardziej tematy polityczne i ekonomiczne. Nie ma może tak wielu przygód jak w poprzednich, jednak ich także nie brakuje.

 

Co mogę powiedzieć o bohaterach, cóż wiele się nie zmienili. Pojawiają się osoby, które poznaliśmy już w poprzednich częściach. Wiele z nich dalej zachowuje się tak samo. W moim odczuciu tylko Iza stała się bardziej stonowana i straciła troszkę ten swój charakterek. Jednak Hubert dalej szalał, pchał się we wszystkie przygody i wyprawy, był uczulony na każdego. Od drugiej połowy poznajemy kilka nowych postaci, które były bardzo interesujące i momentami przerażające.


Książkę czytało się lekko, jednak nie tak bardzo jak poprzednie tomy. Czegoś mi zabrakło i nie potrafię do końca o co mi dokładnie chodzi. Czytało mi ją dobrze, ale ciągnęła mi się.


Podsumowując książka jest naprawdę warta uwagi. To dobry dodatek do całej historii i jej ciekawe rozwinięcie. Fajnie że autorka zmieniła trochę styl tej historii nie tylko na dalszej walce, ale sprawach rozwoju, współpracy i trudnych wyborów. 


| Autor: Paulina Hendel| Cykl: Zapomniana księga (tom 4)| Wydawnictwo: We Need YA| Data wydania: 30.09.2020| Liczba stron: 540| Gatunek: fantastyka| Moja ocena: 7/10|


Książkę mam dzięki Portalowi CzytamPierwszy.pl! ♥



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka