Kilka ciekawych książek na od Wydawnictwa Media Rodzina

Dawno nie było tutaj postu, w którym polecałabym Wam kilka książek z jakieś kategorii, na jakąś okazję, z konkretnym motywem itp. Postanowiłam trochę to zmienić i od teraz do momentu, aż nie skończą mi się propozycję, będę polecać Wam po kilka powieści od danego wydawnictwa. Ponieważ czytam dużo książek, a nie o wszystkich opowiadam tutaj na blogu, także można znajdziecie dzięki temu jakieś ciekawe tytuły, o których zapomnieliście? Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten pomysł i sami w komentarzach dorzucicie swoje propozycje, by ta lista aby się wydłużała! :D


Te propozycję nie będą uporządkowane w żadnej konkretnej kolejności, tak od razu uprzedzę.


1. Trylogia Czasu Kerstin Gier


To pozycja, która musiała się znaleźć w tym zestawieniu! Trylogia, która przez długi czas była białym krukiem i dostanie jej gdziekolwiek to był cud. To historia ponadczasowa. Główną bohaterką jest Gwendolyn, która jak się później, okazuje ma gen do podróżowania w czasie i przepowiednię, którą musi spełnić. Jej towarzyszem podróży jest Gideon, którego będziecie przez wszystkim tomy co chwilę kochać i nienawidzić. Książka pełna akcji, przygód, humoru i dramatu. Do tego niesamowicie realistyczne opisy i przepiękne miejsca z przeszłości, które zachwycą niejedną osobą oraz cudny Xemerius, który swoim zachowaniem oraz humorem rozbawi każdego! 




2. Seria Royals Valentina Fast


To seria dla wszystkich fanów historii o księżniczkach, wyborach i księciach. Jeśli podobały się Wam Rywalki, to Royals też Was zachwyci. Mam tą przyjemność patronować tą serię, a wiecie, że ja byle czego polecać Wam nie będę. Seria opowiada o Tatianie, młodej dziewczynie z ambicjami, która nie chce mieć nic wspólnego z byciem księżniczką, jednak wybory nie są dla niej korzystne i przez to trafia do zamku, aby zawalczyć o serce księcia, tylko że jest ich czterech i nie wiadomo, który jest tym prawdziwym. Miłosna historia typu hate-love, intrygi królewskie, mnóstwo tajemnic i nietypowe zadania. To seria, którą najlepiej mieć całą pod ręką, bo zakończenia poszczególnych tomów, są czasami tak irytujące, a czekanie na kolejną część, było dla mnie prawdziwą katorgą!



3. Trylogia Cynamonowa Dagmar Bach


Vicky to młoda osoba, która dopiero poznaje prawdziwy, brutalny świat. Jednak nie jest to dla niej zbyt łatwe, ponieważ  dziewczyna ma dziwną umiejętność przenoszenia  się do innego multiversum. Przez te wydarzenia wszystko wywraca się jej do góry nogami, ponieważ jej "drugie ja" bardzo zaczyna jej mieszać w życiu i sprawia, że dzieją się rzeczy, które nie powinny. To zabawna trylogia, która opowiada o dorastaniu, pierwszej miłości, rozwodzie rodziców i jak nasze życie może się zmienić za sprawą jednej decyzji.



4. Trzy kroki od siebie Rachael Lippincott, Tobias Iaconis, Mikki Daughtry


To propozycja dla wszystkich osób, które uwielbiają jak historia ich wzruszy, poruszy najczulsze struny i sprawi, że docenimy własne życie. Głównymi bohaterami są Stella i Will. Dziewczyna to wzorowa pacjentka, która ma szansę na przeszczep i normalne życie, a niestety dla chłopaka nie ma już nadziei oprócz leczenia eksperymentalnego. Mimo początkowej nienawiści nawiązują w końcu nić porozumienia, ale z powodu choroby nie mogą się dotknąć ani zbliżyć bliżej niż na 3 kroki od siebie. Tutaj uczucia rodzą się przez rozmowy przez skype, smsy, patrzenie i rozmowa na odległość. Cudowna, wzruszająca i pouczająca historia, która wywoła łzy u niejednej osoby!



5. Harry Potter i Kamień Filozoficzny J.K. Rowling

Klasyk o którym nie można nie wspomnieć. Historia młodego chłopaka, który dostaje list z Hogwartu i dostaje się do szkoły dla czarodziejów. Chciałam o tej książce wspomnieć, ponieważ ilość wydań, w jakiem można dostać ją jest ogromna. A teraz osoby z każdego domu mogą dostać pierwszą część w kolorach swojego domu. W zależności, który dom wybierzecie, będziecie mogli się o nim dowiedzieć wielu różnych ciekawostek o założycielu, czym charakteryzuje się każdy dom i wielu innych interesujących rzeczy.


No i to wszystkie moje propozycje na ten moment, wiem, że mogłabym wspomnieć tutaj o Igrzyskach Śmierci, ale patrząc na te które Wam zaproponowałam, to one dla mnie były lepsze. Jasne Igrzyska miały na mnie wielki wpływ i mocno mnie ukształtowały, ale po takiej ilości przeczytanych książek znalazłam kilka lepszych. Wiem też, że popularna od tego Wydawnictwa jest teraz seria To nie jest, do diabła, love story, jednak nie miałam okazji tego czytać, także też odpadło tak samo jak Osobliwy dom Pani Peregrine. Mam nadzieję, że ta seria Wam się spodoba i te propozycję sprawią, że na jakiś tytuł zwrócicie uwagę :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka