#440 To tylko wierzchołek góry lodowej... "Przekręt" ♥


Sprawy się komplikują. Orzeł zostaje zatrzymany, Olka przylatuje za nim i musi szukać pomocy wśród starych przyjaciół. Lilka i Michał rozpracowują największą sektę w kraju. Piotr aby się ocalić musi zostać świadkiem koronnym, ale mu się to za bardzo nie uśmiecha i nie chce iść na ugodę. Na dodatek pojawiają się jeszcze Pola i Bartek, którzy nie raz namieszają w całej fabule...


Trzeci tom tej seksownej, pikantnej i ciekawej historii wreszcie się ukazał. Wiele osób na niego długo czekało. Ja po skończeniu tej książki mam do niej dość mieszane uczucia. Ale już Wam opowiadam dlaczego!

Po pierwsze ta trylogia miała się skupiać na Piotrku i Olce. Ja bardzo te postacie polubiłam, a w tym tomie pojawiają się bardzo rzadko. To tylko moje przemyślenie, może innym się właśnie spodoba, że ich jej tak mało. 

Poza tym sekta, która pojawiła się w tym tomie, to ode mnie wielki szacun za pomysł! Nigdy bym się nie spodziewała, jak taka prosta rzecz może być przykrywką dla takiego skandalu. Jednak zastanawia mnie tylko jedna rzecz, skoro to Lilka z Michałem mieli zająć się tą sprawą to dlaczego w pewnym momencie miałam wrażenie, że to Bartek i Pola ją prowadzą? To było dla mnie trochę niezrozumiałe, ale jestem w stanie to zaakceptować.

Jeśli już wspomniałam o kilku postaciach to mogę opowiedzieć także o reszcie. O większości osobach z tej historii już się wypowiadałam przy recenzji poprzednich tomów. To osoby z którymi lepiej nie zadzierać, ale jak zdobędziesz ich sympatię i zaufanie, to umrą dla ciebie. Nowymi osobami byli Bartek i Pola. Mieli oni dość burzliwą przeszłość i podczas tej właśnie sprawy, spotykają się ponownie po 10 latach. To dwa bardzo wybuchowe charaktery, które w sytuacjach kryzysowych potrafią być bezwzględne. Jednak nie do końca podobało mi się to, że sceny seksu były opisywane po nawet pięć stron. O dziwo naprawdę przypadli mi do gustu i z całego serca im kibicowałam!

Ogólnie jeśli mam być szczera, to ten tom czytało mi się najlepiej i najszybciej. Historia tutaj miała największą dynamikę. Sytuację były ciekawe, straszne i nieprzewidywalne. Ciężko było się od niej oderwać, a sama zagadka długo siedziała mi w głowie i byłam niezmiernie ciekawa, jak to się wszystko skończy.

Podsumowując Przekręt to dla mnie obecnie najlepsza książka z pod pióra tej autorki. W maju nadrobiłam jej poprzednią serię i utwierdzam się w przekonaniu, że to najlepszy tytuł jak dotąd.  Dlatego jeśli macie na naprawdę mocną historię, z dużą seksu i ciętym językiem to ta seria jak i tam tom przypadną Wam do gustu!

| Autor: Paulina Świst| Cykl: Karuzela (tom 3)| Wydawnictwo: Akurat| Data wydania: 03.06.2020| Liczba stron: 320| Gatunek: kryminał| Moja ocena: 7/10|


Za książkę serdecznie dziękuję:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka