#399 Posłuchajcie o podróżach pewnego małżeństwa ♥


Ta książka nie jest historią fabularną, nie jest zwyczajnym przewodnikiem i nie jest albumem fotograficznym, to połączenie ich wszystkich. Tutaj znajdziecie historię spisaną na papierze, z podróży jakie przeżyło małżeństwo będąc w Ameryce Środkowej, Południowej i w zachodniej części Europy. Znajdziecie w niej krótkie streszczenia z wycieczki w konkretne miejsce, przepiękne zdjęcia, kilka informacji i takie podsumowanie, co warto zobaczyć, zwiedzić spróbować i cenne wskazówki, jeśli sami chcielibyście tam pojechać.



Szczerze mówiąc nie do końca wiedziałam czego się po tej pozycji spodziewać. Zastanawiałam się co w niej będzie i jakie przygody mieli autorzy. Zostałam naprawdę miło zaskoczona, gdy zapoznałam się z pierwszymi lokalizacjami i nie mogłam się od niej oderwać. Każda kolejna strona zachwycała cudownymi zdjęciami i ciekawostkami. Przyznam się, że zakochałam się w zdjęciach, które są w książce. Jest ich naprawdę dużo i są olśniewające. Patrząc na nie, sama nabrałam ochoty na takie wycieczki. 

Ogólnie z książką można zapoznać się w języku polskim i hiszpańskim. Jest to świetna opcja dla osób, które uczą się tego języka i chcą się podszkolić. Poza tym jest przepięknie wydana i to jest cudna perełka, na którą aż miło popatrzeć.

Podsumowując, jeżeli lubicie książki podróżnicze, w których są piękne zdjęcia. Znajdziecie w niej informacje o ciekawych miejscach i nie ma ich nachalnie dużo. Jest też kilka wartościowych wskazówek i porad. I na taki ostatni dodatek mamy ciekawe anegdotki z małżeńskich podróży, które nie zawsze wychodziły zgodnie z planem.

TU MOŻECIE KUPIĆ KSIĄŻKĘ: https://todosklep.pl/produkt/toros-bravos-sueltos/




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka