Muzyczne zauroczenia ostatnich miesięcy vol.2


Ostatnio pytałam się Was na Facebooku czy chcielibyście kolejną dawkę moich muzycznych uzależnień i bardzo pozytywnie się to przyjęło, także zapraszam na drugą edycję. Pierwszą znajdziecie TU.


Także ostatnie miesiące to raczej słuchałam rapu. Miałam średni humor i jakoś te piosenki mi podpasował, dlatego je katowałam, jednak te męczyłam najbardziej:

Dejs- moizdrajcy.com





Taco Hemingway- Gdybyś Nie Istniała






BEKA KSH- Moment




Deemz X Bedoes X PlanBe- Eldorado






Prócz tego mam kilka soundtracków z Zanim się pojawiłeś i Nowe oblicze Greya, która jakoś tak wpadły mi w uszy ♥

 Julia Michaels- Heaven




 Liam Payne, Rita Ora- For You (Ta piosenka to ostatnio mnie prześladuje!)




 Imagine Dragons- Not Today






Ed Sheeran- Photograph





Oczywiście nie mogło też zabraknąć kilka piosenek disco polo, choć teraz mam duże braki w nowych piosenkach, ale kilka odkryłam :D



Long & Junior- Co ja robię





Milano- Lampa Alladyna





NEWS- Laleczka




Power Boy- Nie świruj mała



No i kilka piosenek, które wpadły mi w ucho, ale nie przypasowałam ich do jakieś konkretnej kategorii:


KSHMR &Bassjackers ft. Sirah - Memories






Eminem- River






Marshmello & Anne-Marie - FRIENDS







Selena Gomez, Marshmello- Wolves




Dawid Kwiatkowski- Jesteś



J Balvin, Willy William - Mi Gente ft. Beyoncé





Mam nadzieję, że spodoba się jakaś moja propozycja. Dajcie znać czy kojarzyliście które, a może któreś wam się teraz spodobały. Może znacie piosenki, które mają podobny klimat i mogłyby mi się spodobać? Jestem bardzo otwarta na propozycję, ponieważ teraz znaleźć coś dobrego, jest bardzo ciężko :/

Post powstał we współpracy z portalem KobiecePorady.pl

3 komentarze :

  1. Boziu...
    "Lampa Alladyna"!!!
    Wystarczy usłyszeć raz i koniec. Cały dzień za mną chodzi i teraz tutaj 😂
    Oczywiście już w głowie mi muzyka gra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy zupełnie inny gust muzyczny :/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka