#132 "Nie jesteśmy doskonali i wcale nie powinniśmy tacy być."- "Chłopak na zastępstwo"



Mogłoby się wydawać, ze Gia ma wszystko: idealnego starszego chłopaka, cudowne przyjaciółki, jest przewodniczącą szkoły no i ma idealną rodzinkę. Jednak bal maturalny, a właściwie wszystko to co się na nim dzieje i później, uświadamiają dziewczynie jak bardzo się myliła. Na parkingu gdzie zatrzymuje się Bradley wraz z Gią. ona zamiast z nią wyjść i dobrze się bawić, oznajmia że z nią zrywa. Zrozpaczona dziewczyna prosi nieznajomego chłopaka, czy mógłby poudawać jej chłopaka. O dziwo chłopak się zgadza. I tak rozpoczyna się cała historia...


Mogłoby się wydawać, że ta historia jest słaba, schematyczna, a wręcz nudna. Jak dla mnie to była idealna pozycja właśnie na tą porę: szkoła, multum nauki i brak czasu i chęci na powieści, na których trzeba się skupić. To lekka pozycja na umilenie czasu.

Powiem Was szczerze, ze ja wielką fanką powieści romantycznych nie jestem, choć czasami coś mnie najdzie żeby taką przeczytać. I tak właśnie miałam z Chłopakiem na zastępstwo coś mnie do niej ciągnęło i bardzo chciałam ją przeczytać. No teraz wiem dlaczego i teraz muszę tylko zaopatrzyć się w egzemplarz papierowy <3 Dobra bo ja się rozwodzę, ze ją kocham, ale nie podaje argumentów :D

Przede wszystkim dużą zaletą tej powieści się bohaterowie. Autorka wykreowała ich na osoby, które w sumie widzimy na co dzień w szkole. Gia jako przewodnicząca, ma wszystko poukłada, ciągle chodzi w grupce z przyjaciółkami, każdy ją zna i wszędzie o niej głośno. Zastępczy Bradley to chłopak zamknięty w sobie, ale znakomicie uzdolniony. No i do tego zabawny i słodki. No i wisienka na torcie Bec, która rozpiernicza system i ja ją kocham, bo ma ważną rolę do odegrania w tej powieści <3

Co jeszcze bardzo podobało mi się w tej powieści to prawdziwość. Ukrywanie swoich prawdziwych emocji i uczuć. Podzieloną młodzież ze względu na popularność i pieniądze. Ta historia urzeka. No i miłość <3 Jeju ta powieść jest taka słodka i zabawna, że ja podczas czytania ebooka na lekcji (tak, właśnie tak uważam na lekcji) i był śmieszny moment, to śmiałam się na całą klasę :D


Dlatego jeżeli macie ochotę na słodką, zabawną historię, to serdecznie polecam Chłopaka na zastępstwo! To powieść, którą można pochłonąć w dwa wieczory i to nie będzie zmarnowany czas. Idealna pozycja na odmóżdżanie i zrelaksowanie się! Dlatego jeszcze raz serdecznie polecam <3 A Wy już czytaliście tę powieść, a może zamierzacie? Dajcie znać! :*

Moja ocena 9/10  



ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka