Ogłoszenia parafialne :D

Cześć cześć kochani! ♥
Dziś taki króciutkimi post z kilkoma informacjami i prośbą, więc nie przedłużając już piszę o co mi chodzi  ^^
1) Chciałabym Wam serdecznie i z całego serduszka podziękować za 16000 wyświetleń i 75 obserwatorów ♥♥♥ Jesteście cudowni i nie wiem jak Wam dziękować, na pewno zorganizuję jakiś konkurs żeby Wam za to podziękować :D
2) Ostatnio widziałam, że dużo część blogosfery robi post z faktami o sobie, a że mi opowiadanie o sobie wychodzi beznadziejnie chciałam zrobić Q&A, więc jeżeli bylibyście tacy kochani i zadawali mi pytania pod tym postem lub na fanpage lub instagramie, byłabym też ogromnie wdzięczna :3
3) Kolejna sprawa czy chcielibyście post gdzie opowiadam o pierwszym sezonie serialu Shadowhunters? Bo w sumie mogłabym o nim opowiedzieć lecz niekoniecznie pozytywnie i nie wiem czy chcielibyście czytać moich narzekań i zastrzeżeń :D
4) I na koniec wydawnictwo Wieża Czernoksiężnika organizuje konkurs literacki,*wszelkie infromacje TU* gdzie trzeba wysłać swoje opowiadanie. Więc jeżeli piszecie to spróbujcie swoich sił, a może wygracie? Ja sama zastanawiam się nad podesłaniem jednej pracy, a z tego co wiem część moich czytelników jest uzdolniona pisemnie więc warto żeby o tym wiedzieli :D

Tak to już wszystko na dziś i do zobaczenia jutro, gdzie będę mieć dla Was bardzo ciekawy Tag :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka