Świąteczny Tag ♥

 Witajcie w Mieście książek! ♥

Tak kochani długo mnie tu nie było, ale no wiecie szkoła, przygotowania do świąt. Na nic nie mam czasu. Tym bardziej, że zaangażowałam się w szkolne jasełka i konkurs kolęd i pastorałek, więc nie było czasu na nic innego tylko nauka tekstu i śpiewu. I jak pewnie zauważyliście zmieniłam nazwę bloga z angielskiej wersji na polską. Uznałam, ze nawet chyba to ładniej brzmi, no i jestem Polką, więc powinnam być patriotką i szanować swój język :) 
Dziś mam dla Was tag świąteczny. Są to dwa połączone tagi jeden taki typowo świąteczny, a drugi też świąteczny ale bardziej związany z książkami, także życzę miłego czytania! :)


Ulubiony świąteczny film
 
No oczywiście, że "Kevin sam w domu" i "Kevin sam w Nowym Yorku" bez tych filmów nie ma świąt! Odkąd pamiętam zawsze na święta oglądaliśmy go całą rodziną  i mimo tego, ze każdy zna go na pamięć zawsze się śmieje z niego, jakby oglądał go po raz pierwszy. To jest takie cudowne i nie wyobrażam sobie świąt bez tych filmów ♥ 


Ulubiony świąteczny kolor 
 
Jakoś nie mam ulubionego :/ ale może biały? W sumie biały kojarzy mi się ze śniegiem, bujną brodą Mikołaja i białe łańcuchy na choince są cudowne *.*
 
Ubierasz się odświętnie czy spędzasz Święta w piżamie?

Nie lubię chodzić całe dnie w piżamach, wiec oczywista oczywistość, że ubieram się w miarę elegancko :)

Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był?

Dałabym go mojej przyjaciółce by w ten sposób podziękować jej, że wytrzymuje ze mną tyle i że zawsze mogę na nią liczyć ♥

Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?  

W świąteczny poranek :)


Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?

 Nie i chyba nie zamierzam. W ogóle ja nie jestem stworzona do gotowania, więc domek z piernika byłby dla mnie sporym wyzwaniem :D


Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? 

Odsypiać! A poza tym leżeć sobie w łóżku ze słuchawkami i czytać jakąś dobrą książkę, najlepiej takie romansidło pospolite. W tamtym roku przeczytałam całą serię Szeptem i w tym roku też bym chciała coś ostatnią część mam w wersji ebookowej i nie uśmiecha mi się czytać w ten sposób :/


Jakieś świąteczne życzenia?

Mam jedno takie życzenie, które wiem, że się nie spełni, a nawet jeśliby się spełniło to na krótki czas i więcej bym przez nie cierpiała niż się cieszyła :/


Ulubiony bożonarodzeniowy zapach? 

CYNAMON I MANDARYNKI ♥♥♥♥ Zapachy najbardziej kojarzące się ze świętami ♥


Ulubione świąteczne jedzenie.

Krokiety i pierogi ♥ Ryb za bardzo nie lubię, a krokiety i pierogi są tylko na święta więc dlatego je uwielbiam ♥


Połowa lampek na choince jest wypalona : Książka która zaczynała się dobrze, ale potem zleciała jak z górki



Jeju pierwsze pytanie i taki problem :/ Może tu pasować w sumie "Cressendo" bo zaczynał się tak pięknie Patch i Nora razem, a później eh dziunia musiała się wtrącić i wszystko zepsuć ;-;


Irytująca Ciocia Basia nie chce zostawić cię w spokoju: Średniawa książka, którą wszyscy się zachwycają
  


W moim niestety przypadku jest Harry Potter :/ Tylko nie zabijcie mnie za to, ale tak jest nie wiem czy to może na razie te pierwsze 2 części są takie sobie, czy mi po prostu nie podpadły te książki, a może za późno zaczęłam je czytać i nie u mnie za późno na efekt wow! Nie rozumiem tego, ale nadal daje Harremu szanse na i czytam to dalej :D

Twoje pupile nieustannie przewracają świąteczne dekoracje : Wybierz bohatera który sporo napaskudził (nie może to być czarny charakter!)



Izi pizi pytanko! Simon z Darów Anioła. Boże jak mnie on irytował to sobie nie wyobrażacie, a zwłaszcza w 2 i 4 części -,- Mimo, że pokochałam tą serię miałam ochotę skończyć ją czytać ze względu na niego. Dopiero w ostatniej finałowej części przez ten wypadek mały zrobiło mi się go troszkę żal i może nie jego samo tylko przez osobę dla której on był ważny i wiedziałam jak on cierpi z jego powodu :/

Słyszysz jak twoi rodzice wystawiają prezenty i dowiadujesz się, że Święty Mikołaj nie istnieje : Książka która została ci zaspojlerowana


"Ten jeden dzień" moja przyjaciółka przeczytała ją i musiała się ze mną podzielić wrażeniami -,- i poszedł najważniejszy spojler w książce ;-;

Widok z okna przysłania Ci gruba warstwa śniegu: Bohater, którego po prostu nie mogłeś zrozumieć



Allie z Wybranych była postacią trudną do ogarnięcia, bo niby kochała Cartera, ale musiała go ranić chodząc z Sylvianem. Jaka w tym logika?!

Należysz do jedynej w swoim rodzaju grupy singli, a wszędzie wokół słyszysz Mariah Carey i jej "All I Want For Christmas" :  Książkowa para, której nie możesz znieść


Nie chce się powtarzać by nie powiedzieć znów o Allie i Sylvianie, ale teraz ciężko mi o jakąś parę :/ oo nie jednak mam jeszcze parę, której nie mogę znieść, a mianowicie Tessa i Jem! Jak ja nie cierpię ich jako pary!!! Zdecydowanie wolę Willa ♥

Nie możesz się pozbyć tego szorstkiego, wełnianego swetra, który otrzymałeś na święta lata temu : Wybierz kilka książek, które siedzą na twojej półce już trochę czasu, jednak brak ci motywacji by je przeczytać, mimo to nie masz serca się ich pozbyć.




Mam takie dwie: "Żona astronoma" i "Przezroczysta fabryka dusz" i nie wiem kiedy i czy w ogóle się za nie zabiore :/

Babcia odleciała na reniferku : Bohater, którego śmierć cały czas nie możesz przeboleć (może to być postać z filmu) (uwaga na spojlery!!)


  
Oczywiście tu polecą spojlery więc Ci co nie czytali "Gwiazd naszych wina" i "Wiernej" nie czytajcie tego!!!!
Śmierć Augustusa i Tris najbardziej mnie zabolała ;-; od momentu ich śmierci książki te kończyłam płacząc ;-;

Wszystkie centra handlowe są okropnie zatłoczone : Seria, która ma za dużo tomów/za bardzo się ciągnie.




Z takich co czytałam to nie mam, ale długimi seriami jest Dom Nocy i Pretty Little Lisrs no i jak dla mnie długi jest też Harry Potter :/

Grinch : Bohater którego nienawidzisz (nie może to być zły charakter!)


Kurcze i weź tu się nie powtórz, ale dobra mam Caleb z Niezgodnej, bo przez niego umarła moja ulubiona postać! ;-; [*]


I tak moi kochanie tym smutnym troszkę akcentem zakończył się ten Tag, a ja chciałabym nominować do niego

kuinawi blog

to read or not to read

tiggerssreads

olabylexi

Dziewczyny nie musicie robić obydwóch tagów możecie jeden.

A ja na samym końcu chciałabym Wam życzyć zdrowych i pogodnych świąt spędzonych w gronie rodzinnym. Bogatego mikołaja, udanego sylwestra. Spełniania wszystkich marzeń, dużo miłości, jak najwięcej sukcesów w tym co robicie najlepiej, prawdziwych przyjaciół i jak najwięcej czytania! WESOŁYCH ŚWIĄT!

ŚWIĄTECZNEGO ZACZYTANIA! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka