Czytelnicze podsumowanie roku ♥

Witajcie kochani! ♥
Nowy rok już prawie się zaczął, więc trzeba podsumować ten rok czytelniczy. Przepraszam też, że w ostatnim czasie nie dodałam prawie żadnej recenzji, ale święta i jeszcze święta, teraz trochę pracy i sylwester. Dodatkowo jakoś nie miałam weny, aby napisać bardzo pozytywne recenzje ostatnio przeczytanych książek. No ale dobra dość zażaleń i tak czeka Nas długi post, bo chce Wam pokazać jakie książki przeczytałam w tym roku, tak więc nie przedłużając proszę oto one (postaram się by były w kolejności według czytania):





 

























Teraz takie liczbowe sprawy :)
W ciągu tego roku udało mi się przeczytać 68 książek i zaczynam 69!
A w stronach to jest: 23657, jak dla mnie kolosalna liczba! *.*
Czyli na dzień wychodzi 64,8
No to chyba niezły wynik dziennie prawie 65 stron

A jeszcze taka sprawa organizacyjna jeżeli chcielibyście mogłabym dodać post z najlepszymi i najgorszymi książkami jakie w tym roku przeczytałam :3 No i zbliżają się urodziny bloga, więc możecie liczyć na konkurs i planuję jeszcze jedną akcję, ale nie wiem jak ona wyjdzie. No więc cóż niech to pozostanie jeszcze słodką tajemnicą :* To już wszystko na dziś, nie będę Was zanudzać.

UDANEGO SYLWESTRA, SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU, ŻYCZY PAULINA Z MIASTA KSIĄŻEK! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka