Mockingjay Book Tag! ♥

 Witajcie kochani!
Z racji tego, że jutro premiera filmu "Kosogłos cz. 2",a nie szykuje się prędko post mam dla Wam Mockingjay Book Tag, który teraz robią wszyscy fani Igrzysk Śmierci. Także zapraszam! <3




Katniss Everdeen – „ognista” książka, która zapaliła twoje serce.

Zależy pod jakim kontekstem rozpaliła, bo jeśli dzięki niej coś się zmieniło to właśnie Igrzyska śmierci, jeśli poruszyła do głębi to "Oskar i pani Róża", a jeśli ze względu co się w niej działo to "Czerwona Królowa" ♥

 
 
Peeta Mellark – najcięższa książka w twojej biblioteczce.

"Dziewczyny z Powstania", "Cyrk nocy" i dwa tomy "Endgame" :)

 

Gale Hawthorne – książka, za którą bym zabiła.

Ciężkie pytanie, bo prawie za każdą bym zabiła, ale chyba najprędzej za serię Dary anioła, Szeptem i Czerwona Królowa! 

  

Primrose Everdeen – ulubiona książka z dzieciństwa.

W dzieciństwie za wiele książek nie czytałam, ale chyba najbardziej polubiłam "Ten obcy" i "Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa" <3

  

Finnick Odair – książka z najładniejszą okładką.

Powtarzam się no ale "Czerwona Królowa", "Eleonora i Park", "Cyrk nocy" te okładki mają coś w sobie co nie pozwala nam przejść koło nich bez zainteresowania :D 


  

Johanna Mason – książka, która mnie zraniła, wywołała łzy.

Szczerze mało książek doprowadziło mnie do łez, bo "Wierna" i "Gwiazd naszych wina". Nie dość, że nie spodziewałam się ich śmierci to i tego nie chciałam :< umarły moje ukochane postacie *chlip chlip*

  

Cornelius Snow – znienawidzona przeze mnie książka.

Hmm jedyną książką, której szczerze nie lubię to "Miasto z lodu" no i pewnie jak większość ma prawie wszystkich lektur szkolnych :D, Są też książki, które kocham i nienawidzę i taką książką jest, np. "Kosogłos"

  

Galeniss vs Peetniss – książkowa para, której kibicujesz.

Prawie każdej parze, która jest tworzona w książkach, ale tak żeby nie powtarzać to może podam, np. Nora i Patch z Szeptem <3

I to już wszystkie pytania z tego tagu. Postaram się w sobotę dodać dla Was recenzję filmu "Kosogłos cz. 2", ale zobaczę czy znajdę czas :)

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka