9# Nowy początek ♥

Hejo Wam!
Wiem, że powinnam dodawać zaległe recenzje, ale nie mam na to czasu ;-;. Zaczął się nowy rok szkolny. Nowa klasa, szkoła, nauczyciele praktycznie wszystko.. Ale cieszę się, bo przez ten rok bardzo się zmieniłam i ludzie z nowej klasy mogą poznać mnie z nowej i według mnie lepszej strony :D Mam świetną klasę, cudowne osoby, spoko nauczycieli, ale za to wybrałam sobie dość ciężki kierunek- technik logistyk, więc nauki będzie sporo xd Co Wam mogę jeszcze powiedzieć? Życie pełne wrażeń i emocji niekoniecznie pozytywnych, ale cóż.. Czytam w miarę możliwości, jestem w połowie "Gregor i niedokończona przepowiednia" i dziś dowiedziałam się, że będę miała możliwość przeczytania przedpremierowo drugiego tomu chowańców ♥♥♥♥ Możecie wyczekiwań niedługo recenzji!!! Nawet nie wiecie jak się z tego powodu cieszę, bo to cudowna, wspaniała książka, którą koniecznie musicie przeczytać! <3 Tak nadrobię w najbliższym czasie recenzje jak tylko ustalę sobie grafik z nauką to wcisnę tak specjalne godziny na posty specjalnie dla Was <3 A co tam u Was? Co teraz czytacie? Jak tam pierwsze dni nowego roku szkolnego? Jestem bardzo ciekawe co u Was i chętnie bym sobie poczytała :) Na dziś to chyba już wszystko, bo nie mam pomysłu co mogłabym jeszcze napisać, więc do następnego postu :3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka