Becca Fitzpatrick ♥

Dzisiaj jak widać kolejny wpis o autorze mojego życia!! ♥♥ta autorka mnie powaliła po prostu swoim debiutem, uważam, że jak na pierwsze książki są przegenialne i cytuje Anitę z Book reviews "rozpiernicza system" ♥ Seria Szeptem urzekła mnie do reszty :* i czytając ją zaczynałam o 11 i kończyłam o 23, bo nie mogłam się oderwać, bo musiałam wiedzieć co stanie się dalej! A jak już skończyłam miałam pustkę w sercu i nie wiedziałam co dalej mam ze swoim życiem uczynić ;_; Ale dobra wracamy do autorki tej genialnej powieści ♥



Data urodzenia: 3 lutego 1976

Płeć: kobieta

Miejsce urodzenia: Utah, USA
Oficjalna strona:  Przejdź do strony www
Tematyka: romans paranormalny 
 
 
 
 
 

 Becca Fitzpatrick dla pisarstwa rzuciła pracę w służbie zdrowia. "Szeptem" to jej pierwsza książka. Od razu po premierze znalazła się na liście bestsellerów "The New York Times". Becca pracuje już nad kontynuacją przygód Nory, a w wolnych chwilach oddaje się swoim pasjom: uprawia jogging, kupuje buty i ogląda seriale kryminalne.Podczas jednego z wywiadów wyznała, że interesuje się przede wszystkim: pisaniem, antyczną biżuterią, baletem, butami (których ma niezliczone ilości w swojej garderobie), gotyckimi romansami, teatrem, fotografią i serialami kryminalnymi.
 
No oczywiście przeczytałam całą serię Szeptem i jestem w niej zakochana po uszy ♥ i mogłabym o niej mówić i mówić ale wiem że autorka ma jeszcze jedną książkę która jest wydana w Polsce a dokładniej "Ice Black", którą przy najbliższej okazji mam zamiar przeczytać ♥
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka