Ja i terminowość?! Dobry żart!- Podsumowanie maja ♥


Taa... u mnie podsumowania coś nie wychodzą ostatnio. Może dlatego, że dla mnie maj i czerwiec od kilku lat to najgorsze miesiące. Wtedy jestem wyłączona kompletnie od świata, bo poprawki, ostatnie sprawdziany i egzaminy kwalifikacyjne. No ale jakoś staram się na wszystko znaleźć czas. Dlatego nie dziwcie się, że nie czytam aż tyle książek ile bym chciała i mogła :( No ale już nie przedłużam i piszę co przeczytałam w maju :D



Udało mi się przeczytać "Chłopaka, który pokazał mi jak żyć". Była to lekka i przyjemna książka na kilka godzin. Taka idealna na lato, odprężająca i niewymagająca. Następnie zabrałam się za "Wiara, nadzieja, miłość", która poruszyła moje serducho, jednak nie była tak dobra jak poprzednia książka autorki, ale o tym w recenzji. Dalej skończyłam powieść "Chłopak taki jak ty". Ta książka to petarda emocjonalna. Jeżeli macie okazję to koniecznie po nią sięgnijcie! Przeczytałam również "Krainę z jedwabiu", mój kochany patronat! Świetna kontynuacja serii, której końcówka mnie zniszczyła i już nie mogę doczekać się kolejnego tomu! W końcu też zapoznałam się z "Szpetuchą"! Jaka to była dobra książka, to ja jestem w szoku! Świetne połączenie mitologii i alternatywna wizja Polski. I już przedostatnia książka przeze mnie przeczytana to "Naznaczeni błękitem". Polska fantastyka na bardzo wysokim poziomie, z bardzo ciekawymi bohaterami i rozbudowanym światem. Z pewnością warta uwagi pozycja. I już ostatnia powieść przeze mnie przeczytana, która w sumie wypadła najgorzej z tych wszystkich, to "Perłowa Dama". Co do tej książki powiem tak, była lepsza od pierwszego tomu, jednak nadal czegoś mi w niej brakuje by stała się naprawdę cudowna. Czekam na wielki finał, który mam nadzieje będzie najlepszy. No i to już wszystkie książki, które udało mi się przeczytać w maju.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka