Plany na 7ReadUp ♥



Tak ja dzisiaj tak szybciutko do Was ponieważ właśnie w najlepsze trwa maraton czytelniczy 7ReadUp, który organizuje Marta z kanału Martah Oakiss, w którym po raz pierwszy postanowiłam wziąć udział i ja uczestniczę w wersji hard. No ale żeby ten post nie trwał zbyt długo to przejdę od razu do książek które w tym czasie mam zamiar przeczytać :D




2. OŚMIOLITEROWY SIERPIEŃ - Książka, w tytule której występuje przynajmniej jedno ośmioliterowe słowo.
10. ÓSMY MIESIĄC - Przeczytaj ósmą książkę ze swojej półki.

 Do tych dwóch kategorii przypasowałam moją ukochaną trylogię Czasu i "Czerwień rubinu", i co z tego, że czytałam to stosunkowo niedawno, ale chce jeszcze raz ją przeczytać, bo mam swoje egzemplarze i chce zaznaczyć cytaty. No i jeszcze wyszła ekranizacja Zieleni szmaragdu i chciałam świeżo po przeczytaniu obejrzeć film by skonfrontować zmiany jakie wprowadził reżyser :D






 1. S JAK SIERPIEŃ - Książka autora, którego nazwisko zaczyna się na literę S.


Nawet nie uwierzycie jaki miałam problem z tym wyzwaniem, jednak chciałam w wakacje przeczytać jakąś klasykę i padło na "Hamleta" Szekspira :D A w szkole czytałam tylko Makbeta, a często w zadaniach są odniesienia do Hamleta :/



3. WYPAD NAD MORZE - Książka z motywem wody na okładce.

Tu wreszcie pójdę dalej z serią wodospady Cienia, no i jak widać na okładce jest wodospad, także "Przebudzona o świcie" już na mnie czeka.




4. OSTATNIE PODRYGI WAKACJI - Książka, z przeczytaniem której ciągle zwlekasz i musisz się za nią zabrać teraz, zanim znowu rzucisz się w wir obowiązków.
5. SIERPIEŃ W HRABSTWIE OSAGE - Przeczytaj książkę i obejrzyj jej ekranizację / adaptację.
6. WAKACJE PRZED KOMPUTEREM - Książka, którą polecali polscy lub zagraniczni booktuberzy.


Nie wiem czy to kogoś zdziwi czy nie, ale z przeczytaniem tej książki zwlekam od jakiegoś czasu, a leży ona na mojej półce już jakiś czas, do tego chce obejrzeć ekranizację, ale najpierw książka, później film. No i chyba nie słyszałam złej opinii na temat tej książki. A mówię tu oczywiście o sławnej "Zanim się pojawiłeś"






7. WAKACYJNA OPALENIZNA - Książka z okładką w brązach i/lub pomarańczach.
8. ZARAZ POWRÓT DO SZKOŁY - Książka z uczniami lub studentami.
9. KONIEC WAKACJI - Zakończ serię, czyli przeczytaj ostatni tom lub zmaratonizuj całą serię.

No i tutaj troche oszukam jedno zadanie, ale cóż nic nie mogłam innego znaleźć. No i do tych wyzwań dopasowałam "Krew olimpu". No w tej książce są uczniowie i jest to zakończenie również serii Olimpijscy herosi ;-; A naciągnęłam tu zadanie z kolorami, bo to w sumie tył ma taki czerwono-brązowy odcień, no i pancerz potwora ma pomarańczowo- złoty kolor.

A Wy bierzecie w tym udział? Jeżeli tak to co macie w planach przeczytać? Dajcie znać, a ja lecę czytać dalej :D



ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥ 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka