#11 #12 #13 LBA- Którą książkę polecam każdemu?



Przepraszam, że ten post jest tak późno, no ale miałam kilka spraw do załatwienia, a nie udało mi się tego postu przygotować wcześniej, więc musicie mi wybaczyć :/ 
No ale dzisiaj znowu mam dla Was luźniejszy post, bo jakoś nie mam weny na pisanie recenzji. Dokładniej mam ciąg dalszy moich zaległych nominacji do LBA, które dostałam od Alice i Hayles z bloga Our books. Our love., Wiolety z bloga Zapoczytalna oraz od Klaudii z bloga  Zaczytana w książkach. Za wszystkie nominacje oczywiście dziękuję dziewczynom, bo w sumie ratują mnie przed brakiem postów na blogu... A co do regularności postów to niedługo mogą one ulec zmianie ze względu na nowy rok szkolny i faktu, że będzie więcej nauki, no a teraz jeszcze doszło nagrywanie na Youtube :/


1. Jaka książka kojarzy Ci się z wakacjami?

W sumie to chyba Ostatnia piosenka i Król Artur i rycerze okrągłego stołu, ponieważ czytałam je podczas pobytu nad jeziorem i bardzo dobrze je wspominam <3

2. Którą książkę najkrócej czytałaś?

Oczywiście Oskara i Panią Różę, bo jest krótka :D Ale też krótko czytałam wszystkie części serii Chowańce, no i oczywiście Dary Anioła Miasto Kości- bo wtedy nie czytałam aż tak dużo, a tą część przeczytałam jednego dnia ♥

3. Czy jest taka książka, która zmieniła Twój pogląd na świat? Jeśli tak to jaka?

Nie wiem czy jest taka książka, która tak diametralnie zmieniła moje poglądy, jednak są takie książki utwierdziły mnie, że moje poglądy są słuszne i warte pracy i poświęcenia ♥ Chociaż książki Ricka Riordana zmieniły mój pogląd na mitologię grecką, od nienawiści po miłość i fascynację :D

4. Od której książki zaczęła się Twoja przygoda z nałogowym czytaniem?

O mojej historii z czytaniem mam w planach zrobić osobny post, ale bardzo duży wpływ na moje czytanie miały książki takie jak Igrzyska Śmierci i Miasto kości ♥

5.  Jaka jest Twoja ulubiona pora na czytanie książek?

Każda, bylebym widziała litery na stronie :D

6. Dlaczego założyłaś bloga?

Dla mnie prowadzenie bloga, to moja mała przestrzeń w internecie, gdzie mogę być w 100% sobą, mogę wyrażać swoje zdanie, poznawać nowych ludzi i do tego szlifować swój warsztat pisarski i poznawać swoje własne możliwości. To kilka z wielu powodów dla których założyłam bloga :)

7. Czy zdarzyło Ci się spędzić całą noc na czytaniu książki?

I to nie jedną! Są noce książkoholików, przy których czytamy całą noc :D Do tego jak książka jest naprawdę ciekaw a ja wiem, że nie zasnę dopóki nie poznam zakończenia to siedzę to 3-4 w nocy i kończę ją :D

8. Którą książkę polecasz każdemu?

Oskar i Pani Róża, Złodziejka książek i oczywiście wszystkie książki Ricka <3

9. Z jakim bohaterem książkowym utożsamiłaś się? Dlaczego?

Chyba z Clary z Darów Anioła. Jestem ruda, wredna i uparta. Dla bliskich jestem w stanie zrobić wiele i mam tendencje do wpadania w kłopoty :D

10. Jaki jest Twój ulubiony czarny charakter, o ile takiego masz?

Belatrix z Harry'ego Pottera (o ile dobrze napisałam jej imię) podoba mi sie jako postać, mimo że jest zła to naprawdę ją polubiłam ^^

11. Czy chciałabyś napisać własną książkę? Jeśli tak to o czym?

Szczerze mówić to nie, i wiem że to zaskoczenie dla książkoholików, ale znam swoje możliwości pisarskie, które są marne, i wiem, że nie dałabym radę. A jakbym miała już coś pisać to pewnie byłby to misz masz wszystkich książek jakie znam XD



1. Wolisz zagraniczne, czy rodzime książki?

Ostatnio zaczęłam przekonywać się do polskich autorów, jednak większość książek które ja kocham napisał zagraniczny autor, więc zagraniczni :)

2. Twoja cała rodzina czyta, czy jesteś wyjątkiem?

W sumie to nie, bo czyta mój tata, ciocia i kuzynostwo, nawet moja siostra zaczyna się wciągać w czytanie :D

3. Jaka książka ostatnio Cię zawiodła?

Kto czytał moją ostatnią recenzję to wie, że powiem, że Krew Olimpu ;-;

4. Jak myślisz, co zobaczyłabyś w Zwierciadle Ain Eingarp?

Mam pustkę w głowie, ale może zobaczyłabym siebie z moim byłym, albo siebie wśród starych przyjaciół, z którymi straciłam kontakt przez głupotę?

5. Jaką książkę poleciłabyś innym blogerom i dlaczego akurat tę?

W ogień, bo to książka na wszystkich! Drobna dawka magii, przyjaźń, poświęcenie, humor i akcja, drobniutka ilość miłości :D Moim zdaniem ta książka ma za mały rozgłos, a szkoda :/

6. Wyobraź sobie świat bez książek. Jak wypełniłabyś wolny czas?

Pewnie zaczęłabym chodzić do klubów sportowych i teraz grałabym w ręczną w zawkrzu lub tylko bym się uczyła, nudne życie kujona... XD

7. Ile czasu dziennie poświęcasz na czytanie książek?

Każdą możliwą chwilę! Jednego dnia mogę czytać cały dzień, a innego jedną stronę.. to zależy :)

8. Czy masz jakieś czytelnicze nawyki?

Nie, mi wystarczy książka, zakładka i coś do picia i mnie nie ma :D

9. Czym zaznaczasz miejsce, w którym skończyłaś czytać?

Zakładką lub telefonem XD

10. Ulubiona lektura z podstawówki?

Ten obcy! ♥♥♥ Najlepsza lektura ever!

11. O czym marzysz w obecnej chwili?

By te wakacje jeszcze się nie kończyły, ostatni tydzień i znowu szara, smutna rzeczywistość, pełna nauki i stresów :/



1. Wybierz dwie swoje książkowe miłości. Teraz wyobraź sobie, że wiszą nad przepaścią wulkanu, a ty możesz uratować tylko jedną z nich. Kto to będzie?

No to Jace i Patch. O nie, jak oni się tam znaleźli?! Hmm.. Uratuję Jace, bo Patch rozwinie swoje skrzydła i przyleci, a jak nie to Patch ma układy w piekle i wróci :3

2. Która powieść kojarzy Ci się ze słońcem?

Nie potrafię tego racjonalnie wytłumaczyć dlaczego ta, ale na myśl od razu wpadła mi książka Love Rosie

3. Jaki jest Twój ulubiony film oraz aktor?

Żeby to był jeden film! Nie wiem, ciężko mi się zdecydować ale chyba Piraci z Karaibów, no i wiadomo, że od razu powiem że Johny Depp <3

4. Co sądzisz o ręcznie robionych zakładkach?

To świetny i kreatywny pomysł. Ja sama czasami tworzę dla siebie jakieś zakładki i wtedy mam do nich sentyment, ze poświęciłam czas na jej stworzenie i teraz mogę z niej korzystać do woli :D

5. Weź w rękę dowolną książkę. Zamknij oczy i otwórz na wylosowanej stronie. Pierwsze imię, które wpadnie Ci w oczy, należy do osoby, która zabierze Cię na narty w lato i to w dodatku po chodniku. Kto to będzie?

To będzie Driven. Namiętność silniejsza niż ból. I oczywiście trafił mi się Colton co w sumie może i lepiej. Diabelnie przystojny badboy i narty na chodniku XD Może być ciekawie :D

6. Masz jakieś zwierzątko?

Obecnie nie, jednak kiedyś miałam i to dużo :D

Uff.. nareszcie, tyle pytań i tyle odpowiedzi.. Zmęczyłam się XD No ale już koniec i ja dziewczynom jeszcze raz dziękuję za nominację, ja nie taguje nikogo, bo nie mam siły jest dokładnie godzina 22.36 i ja najchętniej już poszła spać *.* Na koniec jeszcze macie cudną piosenkę, której słucham przez Klaudię, bo mi o niej przypomniała w swoim ostatnim poście -,- 



ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka