#2 Book Haul!

Cześć wszystkim! 
Czas wreszcie zabrać się za podsumowanie maja, więc dziś jak widać po samym tytule mam dla Was book haul, bo gdybym miała w jednym poście dać przeczytane książki, nowości w biblioteczce i TBR to zanudzilibyście się na śmierć, a tego nie chce :D Także tyle tytułem wstępu i zapraszam do dalszej części postu!





Tak jak widać przybyło do mnie aż 16 nowych teoretycznie książek, ale od początku :) I wszystkie podzieliłam na trzy stosiki więc po kolei:


1. Książki recenzenckie



1. "Teraz albo nigdy"- egzemplarz od Wydawnictwa HarperCollins
2. "Gregor i Przepowiednia Zagłady"- egzemplarz od Wydawnictwa IUVI
3. "Gregor i Klątwa Stałocieplnych"- egzemplarz od Wydawnictwa IUVI
4. "Malfetto. Mroczne Piętno"- egzemplarz od Wydawnictwa Zielona Sowa
5. "Malfetto. Drużyna Róży"- egzemplarz od Wydawnictwa Jaguar"
6. "Szkoła przetrwania"- egzemplarz od Wydawnictwa Jaguar



2. Książki z wymian

* tak ostatnio bardzo spodobało mi się to przedsięwzięcie i bardzo aktywnie brałam w nim udział 




Seria Wodospady cieni:
1. "Urodzona o północy"
2. "Przebudzona o świcie"
3. "Zabrana o zmierzchu"
4. "Szepty o wschodzie księżyca"
5. "Wybrana o zmroku"



3. Zakup własny/wygrana




1. "Naznaczona"- też jest z wymiany ale nie chciała ładnie się ustawić z serią wodospadów :/
2. "Czerwień rubinu" ♥
3. "Błękit szafiru" ♥
4. "Zieleń szmaragdu" ♥- udało mi się je kupić!! Moja ukochana seria będzie u mnie na półeczce ♥
5. "Remedium"- wygrana z rozdania u księgarni internetowej PanTomasz.pl

Także tak przedstawia się mój majowy stosik :D Trochę się tych książek uzbierało, i już zdążyłam większość przeczytać, a Wy czytaliście coś z mojego stosu. Jeżeli tak jakie mieliście wrażenia po lekturze? To już wszystko na dziś, a już pojutrze podsumowanie czytelnicze maja :) Także do następnego postu :*


ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka