#5 Tydzień w Mieście Książek: Śmiercionośny tag

 Cześć, dzień dobry, dobry wieczór! ♥
Mam taką małą smutną wiadomość, bo muszę przerwać ten maraton postów na dwa dni, bo wyjeżdżam i tam nie mam internetu :/ Dlatego ostatnie 2 posty plus niespodzianka będą kontynuowane albo od niedzieli wieczorem albo od poniedziałku :) Ale dzisiaj mam dla Was kolejny TAG, do którego nominowała mnie jego autorka Ola z bloga i wiem, że chciała aby jak najszybciej go zrobiła, a że Tagu to najszybciej powstające posty, a mnie dziś czas goni, także nie przedłużam i zapraszam!

 

1. Poderżnięte gardło - Książka, w której wiele rzeczy działo się niespodziewanie.

Dużo działo się w Więźniu Labiryntu! Właśnie go skończyłam i jestem w szoku, choć spodziewałam się innego zakończenia to jednak w książce się działo wiele! :)
 
2. Samobójstwo - Książka, którą ktoś ci polecił, a ty przeczytałaś z uprzejmości, mimo że ci się nie podobała.

Nie wiem :D Chyba nie miałam takiej sytuacji, raczej jak ktoś mi polecał jakąś książkę to były one dobre ^^

3. Żyletka - Książka, o której słyszałaś, że jest dobra, ale na koniec okazała się jeszcze lepsza.

Serio?! Czy muszę tu wymieniać je? Jeżeli ktoś chce się dowiedzieć to zapraszam do postu, gdzie piszę o swoich ukochanych książkach i to o nich słyszałam wiele dobrego, a jak je przeczytałam to zakochałam się bezgranicznie <3

4. Powieszenie na stryczku - Książka była bardzo nudna i długo się ją czytało.

Miasto z lodu, którą porzuciłam po 100 stronach, Mężczyźni bez kobiet też nie było aż takie dobre i mi się dłużyło :/

5. Kopnięcie prądem - Akcja rozpoczęła się na samym początku.

W Genie atlantydzkim od samego początku jesteśmy rzuceni w wir wydarzeń i trzyma się do samego końca <3

6. Jad węża - Książka, po której kac gwarantowany.

Znowu?! Trylogia czasu, Precy Jackson, książki pani Hoover ♥ Kace gwarantowane!

7. Upadek z wysokości - koniec, którego się nie spodziewałaś.

(Paulina stara się nie powtarzać po raz setny!) Nie spodziewałam się takiego zakończenia w Gregorze i Klątwie Stałocieplnych, i czekam już na premierę kolejnego tomu, bo chce wiedzieć co się dalej wydarzy! :3

8. Pobicie - książka, przez którą czułaś, jakbyś wyzionęła ducha.

Finale, czyli ostatni tom sagi Szeptem. Fakt, że kończyłam to o 3 w nocy i to, że nie chciałam uświadomić sobie, że to już koniec to wyzionęłam ducha :D

9. Płoniesz na stosie - W książce występowało wiele "gorących" wątków.

Tak słodko! Zdecydowanie! Czytałam to z wypiekami na twarzy i bananem na ustach :D Jeszcze autorka w taki sposób je opisywała, że wyobrażenie sobie tego nie było problemem ^^

10. Naturalna śmierć - Książka nie dobra, nie zła, ale w sam raz.

Zbiczujecie mnie i ja to wiem, ale Igrzyska Śmierci... Nie były złe, ale też nie były aż tak dobre, po prostu może być :)

11. Pogrzebany żywcem - brakowało ci tchu, gdy czytałaś tę książkę.

Bitwa w Labiryncie i Ostatni Olimpijczyk!!! Te tomy musiałam odkładać co chwila, bo nie mogłam wytrzymać takiej pędzącej akcji i musiałam co chwila przerywać :D

12. Wypadek samochodowy - Książka, o której dowiedziałaś się przypadkiem i bardzo ci się spodobała.

Chowańce! bo jak zaczynam współpracę z Wydawnictwem IUVI i poprosiłam do recenzji pierwszą część Kronik Podziemia, to przy okazji dostałam też pierwszą część Chowańców i bardzo mi się spodobały :D

13. Wygłodzona - Książka, której żałujesz, że autor/ka nie napisał/a kontynuacji.

 Tu nie mogę dać już nic innego jak Trylogia Czasu, która ma tylko 3 części a powinna mieć więcej! ♥

14. Topielec - Książka, w której dużą rolę grały pieniądze.

 Nie mam pojęcia na tą chwilę mam pustkę w głowie :/

15. Wybuch - Książka, w której było wiele wybuchów.

 W Leku na śmierć, było ich wiele zwłaszcza na końcu!

16. Przedawkowanie leków - Książka, której kontynuacji jest aż za dużo.

Nie czytałam takiej serii, ale wydaje mi się że PLL ma za dużo tomów, chyba 18 jak się nie mylę i chyba co za dużo to nie zdrowo :/

17. Plaga, czyli kogo nominuję.

 Najprostsze pytanie z całego tagu :D, także nominuję:

Mam nadzieję, że nominowani zrobią ten tag i może kogoś zachęciłam do zrobienia go? Jeżeli tak podeślijcie mi linki :) A ja już się z Wami żegnam i do następnego postu :*

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka