Podsumowanie maja i plany na czerwiec, book haul ♥

 Hejo!
Tak w maju mimo wielu przeszkód przeczytałam aż 7 książek i jestem w połowie 8! Jej wyjątkowo czytelniczy był ten maj :) ale nie przedłużając zaczynamy!

Przeczytane w maju:

 

* "Cyrk Nocy"- Erin Morgenstern 
Miła i przyjemna książka, pełna magii i zabawy o zaczarowanym cyrku i wielkiej bitwie dwóch młodych i uzdolnionych iluzjonistów <3
 Recenzja Tu












* "Percy Jackson i bogowie olimpijscy"
a) złodziej pioruna- Recenzja Tu
b) morze potworów
c) klątwa tytana
d) bitwa w labiryncie
e) ostatni olimpijczyk - Rick Riordan
Seria o Percy Jacksonie no co tu dużo mówić cudowna, wspaniała, niepowtarzalna seria książka ♥
O całej serii recenzja tu



*"Eleonora i Park" Rainbow Rowell 
Na temat tej książki nię będę się wypowiadać, bo to historia łamiąca serce.. oh jak tylko ją zaczynam wspominać aż mam takie uczucie jakbym miała kamień na sercu :<
Recenzja Tu




Plany na czerwiec:

W sumie jak czytam książki spontanicznie, na którą mam ochotę to czytam, ale chce to zmienić, więc na pierwszy ogień pójdą:
* "Czekając na Gonza"- którą aktualnie czytam :)
* "Endgame"
* "Próby żelaza"
* Hopeless"
Niewygórowanie i pewnie przeczytam więcej ale te na pewno, więc możecie mi napisać co najpierw i możecie w najbliższym czasie wyczekiwać recenzji tych książek :)

Book haul:

Od ostatniego book haul który robiłam z tydzień temu
czyli tego -> Zapraszam tu najpierw 
dostałam jedną książkę, a mianowicie "Endgame", którą otrzymałam dzięki nawiązaniu współpracy z wydawnictwem SQN, którym serdecznie dziękuje za możliwość przeczytania jej ♥

Tak więc to chyba na dzisiaj tyle, mam nadzieję, że spodobało się Wam moje podsumowanie miesiąca i do następnego!
Udanego czytelniczego dnia życzę! :*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka