Podsumowanie BookAThonu i kilka informacji ♥

Witam ponownie!
Wracam do Was po prawie tygodniowej przerwie. Miałam zaczytany tydzień ze względu na bookathon! Był to szczerze błyskawiczny maraton czytelniczy i myślałam, że nie uda mi się, a tu niespodzianka, bo prawie wszystkie zamierzone książki przeczytałam ( nie dokończyłam wyzwania, książki wybraną przez inną osobę czyli "Hopeless" choć jestem na 200 stronie). 


Podsumowując:

Niedziela- czyli książka której wcześniej nie skończyłam- Wykonane ♥
Jak wiecie wybrałam tutaj "Dywizjon 303". Pamiętam, że gdy odkładałam ją, to miałam przeczytane ok. 40 stron. Teraz wracając do niej przeczytałam od początku i w sumie cieszę się, że ją skończyłam :3

Poniedziałek- książka, która czeka na mnie kilka lat- Wykonane ♥
Nie mam takiej książki, która aż tyle by na przeczytanie czekała. Wiem, że siostra "W pogoni za marzeniem" dostała na urodziny, które były w sierpniu, więc prawie rok by minął. Książka jest ciekawa, ale jest to też pozycja "na jeden raz", ale o niej  będę rozwodzić się przy najbliższej recenzji :D

Wtorek- przeczytaj książkę z gatunku, po który najrzadziej sięgasz- Wykonane ♥ 
Tu była oczywista oczywistość, że muszę sięgnąć po thriller lub horror, a że mam na swojej półce tylko jeden thriller i trylogię kryminału to wybrałam Kinga i "Uciekiniera"! Oh co to za wspaniały początek z jego twórczością   tego znakomitego pisarza jakim jest Stephan King ♥ Chyba to moja nowa miłość życia <3 <3

Środa- książka, która wybrała mi inna osoba - Do połowy wykonane ♥
Tu miałam małe opóźnienie, bo podupadłam na zdrowiu i ostatnie latanki przed zakończeniem roku. Nie miałam sił ani czasu na czytanie. Mam za sobą dokładnie 188 tej wspaniałej i cudownej książki i teraz czytając ją idzie mi jak burza. Jest taka cudowna *-* oh ♥

Czwartek- przeczytaj książkę i obejrzyj jej filmową adaptację- Wykonane ♥
Trochę musiałam pozmieniać, bo "Dumy i uprzedzenia" nie dałabym rady przeczytać, więc przyszedł czas na "Charlie" i nie żałuję ta książka.. no.. aż brakuje mi słów( a to się nie często zdarza), cudowna książka jak i jej adaptacja, a obsada oh.. ♥  mój Logan ♥. 

Piątek- bestseller, którego jeszcze nie przeczytałaś- Wykonane ♥
"Zagrożeni" już na mną, a przed mną jeszcze "Zbuntowani" i "Niezłomni" wiecie co nie mogłam dzisiaj, jak byłam w empiku i zobaczyłam Niezłomni na półce, no nie mogłam i zobaczyłam ostatnią stronę, bo musiałam wiedzieć kogo wybierze Allie i gdy zobaczyła jego imię aż mi ulżyło i mam nadzieję, że to ten oh ciecze się, bo po cichu liczyłam na to <3, ale wracając szybko mi poszła i jestem wręcz zła zakończeniem! Koniecznie muszę zacząć czytać kolejną część!

Sobota- przeczytaj co najmniej 1500 stron- niewykonane :<
Ups! przed chwilą podliczyłam wszystkie strony i wyszło mi 1482 :< 18 stron mi zabrakło no cóż, ale jak skończę "Hopeless" to wszystko się wyrówna.

Ogólnie podsumowując BookAThon bawiłam się świetnie. Przeczytałam książki za które pewnie nie szybko bym się zabrała albo w ogóle :D I liczę na częstsze takie zabawy. Może ktoś chciałby ze mną coś takiego zorganizować? Teraz są wakacje i prawie wszyscy mają wolne, więc więcej osób byłoby chętne? Jeśli ktoś byłby zainteresowany zorganizowaniem takiego czegoś ze mną piszcie do mnie paulina0942@o2.pl.  Byłaby to dla mnie świetna zabawa!

Teraz czas na kącik informacyjny!
* Wiem, że podczas bookathonu nie pisałam żadnej recenzji, więc teraz obiecuję, że nawrzucam ich milion( 6 z samego bookathonu) do tego dorzucę podsumowanie miesiąca i wiem, że brakuję Wam serii "Luzek", więc powrócę z nią.
* Chciałabym też Was poprosić o jakieś propozycje Tagów, bo chciałabym ich więcej na blogu. ale nie mam pomysłu jakie mogłabym zrobić. Napiszcie mi w komentarzu propozycje.
* Przypominam także o zabawie niespodziance organizowanej przez mnie i Lexi, którą znajdziecie klikając TU Polecam Wam udział w tym, bo chyba każdy lubi niespodzianki? A tu ich na pewno ni zabraknie! :D 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka