Podsumowanie czerwca ♥

Tak przed wstępnie chciałabym Wam ponownie przypomnieć, że trwa akcja, która polega na tym, żebyście napisali mi jaka jest wasza ulubiona książka i dlaczego. Czas trwania tej akcji przedłużyłyśmy do 20 lipca. Na prawdę polecam Wam udział w tym, bo zakończenie może Was mile zaskoczyć :) Prace możecie przesyłam na email: paulina0942@o2.pl, szczegóły tej zabawy znajdziecie TU <- serdecznie zapraszam!



Hejo Wam!
Dzisiaj przychodzę do Was z podsumowaniem czerwca! Od tego postu zaczynam Was z codziennym dodawaniem recenzji lub postów około książkowych! Mam nadzieję, że się cieszycie, bo ja bardzo :D Dobra nie przedłużając zaczynam podsumowanie miesiąca, bo trochę się tego pozbierało, poza tym mam nowy pomysł na te podsumowania :)

Co udało mi się przeczytać w czerwcu?



1)  Przede wszystkim udało mi się skończyć "Czekając na Gonza". Zaczęłam ją czytać na końcu maja i skończyłam na samym początku  czerwca. Książka jest ciekawa, ale nie wiem co mogłabym Wam o niej powiedzieć, nie spojlerując nic. Powieść jest lekka, przyjemna i idealna na wakacje ♥ recenzja TU zapraszam ♥






2) Dzięki nawiązaniu współpracy z wydawnictwem SQN miałam przyjemność przeczytać "Endgame". Książka jest trochę typu Igrzyska Śmierci, ale tylko w małej cząsteczce. Jest świetna, czyta się ją szybko, chodź czytałam ją prawie dwa tygodnie, ale to dlatego, że miałam ostatnie poprawki, latanki i organizowanie koniec roku. Szczerze to nie mogę się doczekać kolejnej części ♥ do pełnej recenzji zapraszam TU








3) Dalej po długich poszukiwaniach w moje ręce wpadł "Cztery". Nawet nie wiecie jak długo miałam w planach przeczytanie tej książki. Bardzo cieszę się, że w końcu po nią sięgnęłam i ja chce więcej Tris i Cztery!!! recenzja TU










4) Po skończeniu Cztery miałam takiego książkowego jakby kaca. Nie miałam ochoty na dalsze czytanie. Jednak dzięki akcji bookathon mania na czytanie przybrała błyskawicznego tępa w 6 dni 5 książek, a na pierwszy ogień poszedł "Dywizjon 303". Cieszę się, że mam za sobą tą lekturę, ale wiem, ze do niej nie powrócę nigdy więcej :/. Pełna recenzja pojawi się chyba jutro :3










5) Kolejna książka po którą sięgnęłam było "W pogoni za marzeniem". Lekka i dość przyjemna powieść. Podczas czytania jej jednak czułam się jak stara osoba, bo jest to książka dla przede wszystkim dziewczyn w wieku 12-14 lat. Dla mnie była dość okey, ale nic nadzwyczajnego.











6) Moje pierwsze spotkanie z Kingem królem thrillerów i horrorów było wraz z książką "Uciekinier" i och co to było. Muszę częściej sięgać po jego powieści. Na pewno to nadrobię. ♥













7) Dalej swojego przeczytania doczekał się "Charlie" oraz obejrzałam filmową adaptację i jestem nimi zachwycona ♥. I film i książka są świetne są bardzo do siebie podobno i nie za wiele wątków zostało pominiętych. post książka czy film na pewno się pojawi. Wyczekujcie! :D











 

8) Po prawie półrocznej przerwie powróciłam do sagi wybranych, a mianowicie trzecią część, czyli "Zagrożeni". Powiem tak, to co tam się dzieje to szok, paraliż i och! Muszę koniecznie przeczytać kolejną część i finałowe zakończenie! Tak byłam taka niecierpliwa i nie pewna, że sprawdziłam i chyba wiem kogo wybierze Allie ^^





9) Mimo, że nie udało mi się wykonać bookathonowego zadania na czas, ale skończyłam "Hopeless" yeh! Co za cudowna książka to nie do wiary, że tak długo zwlekałam z przeczytaniem jej. Dobrze, że "Losing hope"  leży już na mojej półce i czeka na przeczytanie ♥♥






W sumie udało mi się przeczytać: 2781 stron
To dziennie czytałam: 92.7, więc prawie 93 strony dziennie 
Wydaje mi się to bardzo dobrym wynikiem :D


Teraz taki BookTop:

* najlepsza przeczytana książka w tym miesiącu- Tu odpowiedź nie jest łatwa, ale wybieram "Hopeless", wywarła na mnie najwięcej emocji ♥
* najładniejsza okładka-   Chyba okładka "Cztery" najbardziej obrazuje to co jest w książce
* najgorsza książka, którą w tym miesiącu przeczytałam- powtórzę to ponownie "Dywizjon 303"
* najlepszy autor- hm tu chyba muszę wybrać dwóch, bo James Fray jak i Stephan King zasłużyli na to miano najbardziej, bo wyróżnili się tematyką swoich powieści.
* najlepszy główny bohater- Holder z "Hopeless" ci co to czytali to wiedza, że to oczywista oczywistość ♥ och jaki on jest kochany aww ♥♥
* najlepszy czarny charakter- Eric z "Cztery" bardzo mnie wkurzał i przeszkadzał mi podczas czytania -,-
* najwspanialszy cytat- "Ci, którzy chcą władzy i ją osiągają, żyją w ciągłym strachu, że ją stracą." ♥

Książkowe zakupy:

Mogę się pochwalić, że nie kupiłam żadnej książki, jedną dostałam od wydawnictwa i dzisiaj zamówiłam przedpremierowo książkę "Ten jeden dzień" Gayle Forman, nie mogłam nie mieć jej kolejnej powieści, bo na pewno jest świetna ♥, ale za to napadłam na bibliotekę szkolną i korzystając z okazji, że mogę zabrać książki do domu na wakacje, wyniosłam ich aż 14! Pochwalę się oczywiście tytułami jakie zwinęłam :3
* "Papierowe miasta"
* "Black ice"
* "Harry Potter i kamień filozoficzny"
* "I wciąż ją kocham"
* "List w butelce"
* "Ostatnia butelka"
* "Najdłuższa podróż"
* "Ps kocham cię"
* "Tak wygląda szczęście"
* " Charlie"
* "Bransoletka"
* "Drżenie"
* "Niepokój"
* "Ukojenie"

Jeżeli ktoś wytrwał do końca tego postu to jest mistrzem :3. Podejrzewam, że uśpiłam Was tym moim podsumowaniem. Jakby ktoś byłby tak miły i polecił co mam w pierwszej kolejności przeczytać byłabym przeogromnie wdzięczna ♥ Mam do Was jeszcze pytanie czy w ogóle podoba Was się takie podsumowanie czy te stare?

WAKACYJNEGO ZACZYTANIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka