#565 "Nikt mnie nie uprzedził, że można kogoś kochać i nadal być nieszczęśliwą."- "Addicted. Podwójna namiętność" ♥

Lily i Loren mogłoby się zdawać to dwójka rozpieszczonych dzieci bogatych rodziców. Mają wszystko czego zapragną, nie muszą się niczym martwić, ich życie to czysta sielanka. Jednak gdy ich bliżej poznajemy, łatwo zauważyć, że mierzą się z wielkimi problemami. Lily, którą peszą mężczyźni, a jak usłyszy o seksie robi się cała czerwona, w nocy zamienia się w zupełnie kogoś innego i w klubach nocnych zalicza chłopaków na potęgę. W domu ma pakiet zabawek erotycznych oraz filmów. Jest uzależniona od seksu. Loren zaś jest zabawny i skory do zabawy, ale jednak outsider. Jego przyjacielem stał się alkohol, bez którego nie wyobraża sobie choćby jednego dnia. Aby nikt się o ich uzależnieniach nie dowiedział, udają że są w związku i nawzajem się kryją. Tylko czy długo uda im się ukrywać farsę? Czy rodziny niczego nie zauważą? Jakie będą tego konsekwencje?


Długo za ten tytuł się zabierałam, bo jak na początku opis mnie zaintrygował, tak później po przemyśleniu trudno było mi uwierzyć, że to mogło wyjść dobrze. Jednak po lekturze jestem zadowolona i już zabrałam się za drugi tom. Zatem dlaczego miałam pozytywne wrażenia?

Autorki mają bardzo przyjemny styl pisania. Czytało mi się ją szybko i trudno było się oderwać. Rozdziały kończyły się czasami w takiej chwili, że nie mogłam przerwać czytania, bo musiałam wiedzieć, jak to się rozwiąże. Dodatkowo w moim odczuciu całkiem realnie zostały przedstawione problemy, z którymi mierzą się bohaterowie. Pokazywanie uzależnień w książkach nie zawsze zostaje poprawnie przedstawione, a tutaj nie miałam wrażenia, że coś zostało przesadzone lub co gorsze, przerysowane.
Jeśli chodzi o bohaterów polubiłam ich. Lily i Loren to osoby skrzywdzone przez swoje rodziny i niezrozumiane. Wzajemnie się wspierają i chcą dla drugiej osoby jak najlepiej. Mają swoje charakterki i choć czasami irytują, to jednak cieszę się, że autorki pokazały jak może myśleć taka osoba. Po pewnym czasie pojawiają się też inne postacie, o których za wiele zdradzać nie chce, ale ogólnie były to dość zabawne postacie i niezwykle pomocne. Są jeszcze siostry Lily, które nie do końca mi podpasowały, chociaż pod koniec zmieniałam trochę swoją opinie o nich.
Także jest to książka naprawdę ciekawa. Czyta się ją szybko i angażuje ona czytelnika. Porusza też ważne problemy, o których nie każdy chce opowiadać i pozwala wejść w psychikę takiej osoby. Bardzo dobrym też zabiegiem autorek było to, że poruszyły temat stereotypów i jak to może wpłynąć na myślenie i postępowanie. Podsumowując, ja się cieszę, że wreszcie po tą pozycję sięgnęłam i mam ogromną nadzieję, że drugi tom nie zawiedzie.

| Autor: Krista Ritchie, Becca Ritchie| Tłumaczenie: Marzena Reyher| Cykl: Addicted (tom 1)| Wydawnictwo: W.A.B.| Data wydania: 19.09.2018| Liczba stron: 368| Gatunek: obyczajowa, romans| Moja ocena: 6/10|


Za książkę dziękuję Wydawnictwu W.A.B.! ♥




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka