#356 "Ten mężczyzna był wykształcony, inteligentny i miał w sobie jakiś magnetyzm. Unikałam takich jak ognia, bo tacy zawsze oznaczali kłopoty."- "Utrata kontroli" ♥

 

Rafał wie, że nie można łączyć pracy z życiem prywatnym, dlatego tego drugiego praktycznie nie wiedzie. Gdy w pracy dostaje szansę na awans, nic go nie powstrzyma, tylko czy na pewno? Jako urzędnik skarbowy jego śledztwo doprowadza go do kancelarii adwokackiej pewnej pięknej i z wyglądu niewinnej Agaty. Mimo bardzo krótkiej znajomości i staniu po przeciwnej strony barykady zaczyna ich łączyć pożądanie. Tylko czy tak powinno być? Jakie konsekwencje to może nieść? Czy kobieta jest tak niewinna jak na pierwszy rzut oka się wydaje? Jak połączyć własne interesy do zawodowych, kiedy są kompletnie sprzeczne?


Książką interesowałam się od dnia jej premiery, bo nagle o autorce zaczęło robić się dość głośno. Jest to moje pierwsze spotkanie z piórem Pani Eweliny i mam dość mieszane odczucia, ale dam na pewno jeszcze szansę jej twórczości. 


Na pewno pochwalę to, że jeszcze w książce nie spotkałam się, by bohater był urzędnikiem skarbowym i by ten zawód został przybliżony. Oczywiście nie wiem ile w tym było rzeczywistości, a wyobraźnią autorki pod fabułę. Jednak było to miłym zaskoczeniem i czymś innym. 


Za to już miałam problem z bohaterami. Jak na początku zapowiadali się świetnie, mieli zabawne docinki, czuć od nich było chart ducha i zawziętość, tak później...no nie. Nie byłam w stanie zrozumieć ich motywacji i tego jak się zachowywali. No jak można najpierw mówić o wielkim uczuciu, jedno kłamstwo wychodzi na jaw, zaraz jest wielka nienawiść, spotykają się później jest buzi buzi i po wszystkim. No kurcze, nie kupuję takiego zachowania i strasznie mi się to nie spodobało. Bohaterowie byli kompletnie nie konsekwentni i to momentami mocno raziło w oczy.


Styl autorki nie był zły. Na początku miałam drobny problem by się wkręcić, ale później już poszło z górki. Strony uciekały w błyskawicznym tempie, co zdecydowanie jest na plus. No przez dziwne zachowania bohaterów nie wszystkie dialogi wychodziły jakoś dobrze, a przemyślenia Agaty, niestety, czasami tak tylko przelatywałam wzrokiem, bo to było wręcz lanie wody.


Podsumowując, dla fanów gatunku zdecydowanie powieść przypadnie do gustu. Są tam poruszane ciekawe wątki, relacja hate-love i różnice interesów i pobudek. Czyta się ją szybko i po przetrwaniu początku można spędzić z nią kilka przyjemnych godzin. Także jeśli macie ochotę i nie przeszkadza Wam, że uczucia bohaterów pojawiają się zbyt szybko, to nie zawiedziecie się! W sumie jestem ciekawa kontynuacji, bo ma być o innych bohaterach!


| Autor: Ewelina Dobosz| Cykl: Zakazane relacje (tom 1)| Seria: Niegrzeczne książki| Wydawnictwo: Kobiece| Data wydania: 16.06.2021| Liczba stron: 304| Gatunek: obyczajowa, romans| Moja ocena: 6/10|






Za książkę serdecznie dziękuję Księgarni TaniaKsiążka.pl! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka