Na jakie premiery książkowe czeka Paulina w maju?



Ci, co są ze mną dłużej na blogu to wiedzą, że ja takiego typu postów jeszcze nie robiłam. No, jednak musi być ten pierwszy raz. Poza tym w maju ma premiery tyle cudownych książek, że muszę je sobie spisać w jednym miejscu by o nich nie zapomnieć :D Przy okazji może i Was czymś zainteresuje? 






Nie są one ułożone w żaden sposób, po prostu opowiem, krótko o tych, co mi przyjdą w tym momencie do głowy :D



1. "Królewska klatka" Victoria Aveyard




 Trzeci tom bestsellerowej serii "Czerwona Królowa". Mare jest pilnie strzeżonym więźniem zdanym na łaskę i niełaskę Mavena. Dręczą ją wspomnienia własnych błędów, a działanie Cichego Kamienia pozbawia ją mocy. Buntowniczka staje się dziewczyną bez błyskawic. Jednak i Maven otoczony jest wrogami. Z trudem utrzymuje kontrolę nad krajem oraz swoim więźniem. Mare czuje, że mimo nienawiści, którą żywi do Mavena, jest on prawdopodobnie jej jedyną szansą na przeżycie, zwłaszcza, że Evangeline dąży do jak najszybszej egzekucji Czerwonej Królowej. Tymczasem Nowi i Czerwoni przygotowują się do wojny, bo nie chcą już dłużej pozostawać w ukryciu. Jest z nimi książę Cal, którego nic nie powstrzyma przed ratowaniem Mare. Kto rozświetli drogę buntowników, jeśli dziewczyna od błyskawic straci swoją moc? Już wkrótce ogień ogarnie wszystko i spali bezpowrotnie Nortę, jaką Mare znała.

Premiera: 24.05.2017r.

Powiem szczerze, że po raz pierwszy przeczytałam w całości opis książki :D Tak jestem podekscytowana tym tomem, że nie zawracałam sobie głowy opisem. No, ale jak wiecie, lub nie, Czerwoną królową uwielbiam. Czekają rok na kolejne tomy, to jest istna katorga! Dlatego mam nadzieję, że na targach już się w nią zaopatrzę, to samo jak w dodatek <3




2."Czerwień rubinu" Kerstin Gier



Nastoletnia Gwen odkrywa, że jest posiadaczką genu podróży w czasie. Przyjdzie jej się zmierzyć z zadaniami przekraczającymi jej epokę, a także... z miłością!



Premiera: 24.05.2017r.


Czy ja muszę tutaj cokolwiek mówić? Biały kruk powraca i to jeszcze w tym cudownym wydaniu! ♥♥ Ja już nie mogę się doczekać, kiedy w moje ręce trafi to wydanie. Przy Księgach snów będą cudownie wyglądać ♥



3. "Chłopak z innej bajki" Kasie West





 Caymen ma 17 lat i po szkole pracuje w należącym do jej mamy nieco dziwacznym sklepie z porcelanowymi lalkami i specjalizuje się w sarkastycznym podejściu do życia, szczególnie wobec bogaczy. Lata obserwacji zamożnych ludzi zza lady i życiowe doświadczenia mamy nauczyły ją, że nie można im ufać, a do tego są zblazowani, nieuprzejmi i przekonani, że cały świat powinien leżeć u ich stóp. Gdy do sklepu trafia Xander, wysoki, przystojny i na swój sposób uroczy, ale najwyraźniej obrzydliwie bogaty, od razu widać, że jest z totalnie innej bajki. Caymen, co prawda znajduje z nim wspólny język, ale jest przekonana, że jego zainteresowanie nie potrwa długo. Gdy Xandrowi niemal udaje się ją do siebie przekonać, dziewczyna odkrywa, że pieniądze grają w ich związku o wiele większą rolę, niż sądziła. Na ich wspólnej drodze piętrzą się przeszkody... czy ostatecznie trafią razem do tej samej bajki?

Premiera: 10.05.2017r.


Tej autorki czytałam "Chłopaka na zastępstwo" i bardzo mi się podobała. Mam jeszcze nieprzeczytaną w domu" P.S I like you", jednak chciałabym mieć wszystkie książki tej autorki. Jej powieści są lekkie przyjemne i takie odprężające. Mi podczas czytania nie schodził uśmiech z ust i aby ciągle się wzruszałam :D




 4. "Zimowy monarcha" Cornwell Bernard






Pierwszy tom "Trylogii arturiańskiej".
"Zimowy monarcha" Bernarda Cornwella mistrzowsko łączy klasyczną legendę i opowieść o nieustraszonym Arturze z emocjonującą historią walk o władzę rozgrywających się w tajemniczych, mrocznych czasach.
Gdy król Brytanii Uther żegna się z życiem, państwo ogarnia anarchia i nastaje niebezpieczny czas wewnętrznych podziałów. Armie saskie szykują się do najazdu na pogrążającą się w chaosie Brytanię.
Tylko Artur może powstrzymać saksońską furię i zapobiec upadkowi kraju. Jego dłoń dzierży wyjątkowy miecz – Excalibur, dar od czarownika Merlina, ale jego waleczne serce przepełnia miłość do Ginewry piękniejszej od wszystkich kwiatów. Czy przeznaczeniem Artura będzie zwycięstwo?



Premiera: 24.05.2017r.




Uwielbiam historię o królu Arturze, dlatego nie mogłam przejść obok tej zapowiedzi obojętnie. Tym bardziej to wydanie... Jest boskie i już wyobrażam sobie jak kolejne tomy będą się ze sobą cudnie prezentowały  ♥



5. "Lato Eden" Liz Flanagan




Ten dzień zaczął się normalnie. Wstałam, zrobiłam sobie kreski eyelinerem, naciągnęłam rękawy na tatuaże i poszłam do szkoły. Brzmi znajomo?
Wkrótce jednak okazało się, że to nie będzie zwykły dzień…
Nieśmiała gotka Jess i śliczna, uwielbiana przez wszystkich Eden są niemal nierozłączne. Wiedzą o sobie wszystko.
Nagle Eden znika, a Jess wie, że musi ją odnaleźć. Postanawia poszukać wskazówek, idąc śladami spędzonego wspólnie lata, podczas którego wiele się w życiu przyjaciółek zmieniło. Ta wycieczka w przeszłość zmusza Jess do przyjrzenia się z bliska wielu tajemnicom: sekretom, które Eden ukrywała przed nią, ale też sprawom, które sama zataiła przed Eden. Do Jess dociera, że chyba jednak nie znają się tak dobrze, jak jej się wydawało…
Przed Jess coraz więcej znaków zapytania, a zegar tyka – prawdopodobieństwo odnalezienia Eden żywej spada z minuty na minutę.
Czy zdąży na czas?



Premiera: 10.05.2017r.




Szczerze powiem, ze opis kojarzy mi się z wieloma innymi książkami, jednak liczę na to, że autorka jeszcze czymś nas zaskoczy :3




6. "Kłamca i szpieg"  Rebecca Stead




 – Jeśli nie wrócę za dziesięć minut, to będzie oznaczało, że zdarzyło się coś strasznego.
– I co mam wtedy zrobić?
– Dzwoń po policję.
– Poważnie? A co jeśli pośliźniesz się w tych skarpetkach w łazience, uderzysz głową o wannę i stracisz przytomność? […]
Safer schyla się, zdejmuje skarpetki i rzuca je na trampki.
– Jeśli za dziesięć minut nie wrócę, dzwoń po policję, bo nie będzie to oznaczać, że się pośliznąłem w skarpetkach na podłodze w łazience, tylko że najprawdopodobniej jestem w stalowych szponach totalnego psychola. Okej?

IDZIEMY O ZAKŁAD, ŻE NIE PRZEWIDZISZ ZAKOŃCZENIA!
Gdy Georges wprowadza się do bloku na Brooklynie, poznaje Safera – odludka, wielbiciela kawy i szpiega. Georges dobrze się czuje w towarzystwie ciut ekscentrycznej rodziny Safera. Zapomina przy nich o kłopotach: że tata stracił pracę, musieli się przeprowadzić, a mama zaczęła brać dodatkowe dyżury w szpitalu. W szkole też nie jest łatwo – Georges znalazł się na celowniku Dallasa, specjalisty od wyszukiwania u innych słabych miejsc.
Pierwsza misja szpiegowska? Tropienie tajemniczego Iksa. W miarę postępu śledztwa, kiedy Safer stawia coraz to nowsze wymagania, Georges zaczyna się zastanawiać, co jest prawdą, a co nie, i co to wszystko jest za gra.
A W CO GRA ON SAM?



Premiera: 10.05.2017r.



Najbardziej zainteresował mnie do tej książki dialog, który macie powyżej. Jestem ciekawa co autorka wymyśliła, bo nie czytałam jej poprzedniej książki, ale ta mnie intryguje ^^



7. "Do zobaczenia nigdy" Lindstrom Eric



Zasada numer 1: nie traktuj jej inaczej tylko dlatego, że jest niewidoma.
Zasada numer 2: jeśli ją oszukasz, nie będzie drugiej szansy.

Parker Grand jest niewidoma. Straciła mamę w wypadku samochodowym, jej ojciec popełnił samobójstwo a Scott – były chłopak – zawiódł zaufanie. To całkiem sporo jak na jedną nastolatkę… Parker stara się być twardą dziewczyną. Kiedy nie biega swoją ulubioną trasą biegową, zajmuje się sercowym wsparciem i udzielaniem porad życiowych nieco zagubionym szkolnym przyjaciołom. Robi wszystko, żeby nie płakać, ale nie może już dłużej udawać, że nic złego się nie stało. Szczególnie, że kiedy w końcu zrozumie, co tak naprawdę przytrafiło się jej ojcu i dlaczego Scott tak się zachował, odkryje prawdę o tym, że nie wszystkie rzeczy są takimi, na jakie wyglądają…
Wzruszająca, szczera i mocna opowieść o przyjaźni, dorastaniu, tolerancji i żałobie po stracie, która może przynieść tylko ukojenie.


Premiera: 24.05.2017r.


Nie czytałam jeszcze książki, gdzie główny bohater jest niewidomy, dlatego jestem tej powieści bardzo ciekawa, tym bardziej, że to debiut autora! Także tutaj wszystko jest możliwe!


Także jak widzicie, tych premier troszkę jest. Mój portfel już płacze na samą myśl o tym :D A jeszcze są targi, więc pewnie tam, będę zaopatrywać się w niektóre z wyżej wymienionych tytułów. A was zainteresował jakiś z tych tytułów? A może na inne książki czekacie? O! I koniecznie dajcie mi znać czy takie posty Wam się podobają i czy w przyszłości robić ich więcej, bo ciekawie było buszować po stronach wydawnictw i patrzeć co nowego wydają w konkretnym miesiącu :D




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka