Bardzo smutne podsumowanie marca :(


Marzec był koszmarnym miesiącem. Miałam mnóstwo nauki, mało czasu wolnego i przez to słabo mi poszło też czytelniczo. No cóż, jak luty był genialnym miesiącem, tak marzec beznadziejnym. Jednak nie będę już przedłużać i przejdę do podsumowania!



Pierwszą książkę, którą skończyłam w marcu to Śpiew kukułki. Była to magiczna powieść, która wciągnęła mnie od pierwszej strony. Ta powieść z pewnością spodoba się osobom, którym spodobały się Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender! Dalej zapoznałam się z Srebrny łabędź, która była typowym średniakiem, ale zakończenie sprawiło, że chce przeczytać kontynuację, tym bardziej, że okładka drugiego tomu jest boska ♥ Następnie wzięłam się za Intryga i mimo że spodziewałam się czegoś lepszego, to nie była ona zła. I tak samo czekam na kolejne tomy ♥ Potem, by odpocząć od romansów, przeczytałam Przedsmak zła, o której było dość głośno na moim blogu i nie zawiodłam się. Choć zakończenie jakoś za łatwo poszło, to nie będę narzekać :D Oczywiście też musiałam czytać lekturę, a dokładniej Jądro ciemności. Znam pióro autora z jego innej książki, Lord Jim, ale nie spodziewałam się, że tutaj język będzie aż tak ciężki! I przedostatnia przeczytana przeze mnie książka to Córka lasu. Miło mnie zaskoczyła i będę czekać na kolejny tom, bo zakończenie było dezorientujące. No i ostatnia książka, o ile można ją tak nazwać, to Ametys. Jest to pozycja, którą przesłała mi autorka, by sprawdzić, czy taka powieść ma szansę się przyjąć.

Statystycznie:
Liczba przeczytanych książek: 7
Liczba przeczytanych stron: 1823
Ok. dziennie czytałam: ok. 59

A co do mnie przybyło w tym miesiącu?

  1.  Córka lasu- egzemplarz od Wydawnictwa Kufer
  2.  Intryga- egz. od Wydawnictwa Edipresse Książki
  3.  Przedsmak zła- egz. od Wydawnictwa HarperCollins Polska
  4.  Cudowny chłopak. Trzy cudowne historie- egz. od Wydawnictwa Albatros
  5. Diabeł ubiera się u Prady- j.w.
  6.  Gra Singli- .jw.
  7.  Szeptucha- egz. od Wydawnictwa W.A.B
  8.  Noc Kupały- j.w.
  9.  Żerca- j.w.
  10.  Misterium życia zwierząt- egz. od Wydawnictwa Amber
  11.  Begin again- egz. od Wydawnictwa Jaguar

Tak się przedstawia u mnie marzec. Bez rewelacji, a książki też bez szału, jednak kwiecień wcale nie był lepszy. Ale o tym przekonacie się niedługo :D Dajcie znać jak Wam czytelniczo wypadł marzec!


1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka