#276 "- Tak naprawdę to całkiem możliwe, że wariuję."- "Na skraju załamania" ♥


Jedna noc może zmienić całe nasze życie. Jednak decyzja może sprowadzić wielkie nieszczęście. Jedna droga, a życie już nigdy nie będzie takie samo. Cass przekonała się o tym, jak nie posłuchałam męża i pojechała leśną drogą, na skróty, do domu. Nie wiedziała, że pozostawienie osoby bez upewnienia się, czy wszystko dobrze, będzie miało tak tragiczny skutek. Jak się okazało, ta osoba, którą pozostawiła samą, została zamordowana. Cass przyjdzie się zmierzyć z poczuciem winy, bezsilnością i strachem. Tylko czy da radę? Gdzie podział się morderca? Co się dzieje z główną bohaterką?


OMG!! Co to była za książka?! Nie wiem czy pamiętacie, ale pierwsza książka tej autorki, Za zamkniętymi drzwiami, bardzo mi się podobała. A ta jest jeszcze lepsza!

Sam pomysł autorki jest genialny, ponieważ miała wielkie pole do popisu, co moim zdaniem świetnie wykorzystała. Stworzyła taką otoczkę mydlącą oczy, że nawet nie wiem jak to wyrazić w słowach. To naprawdę coś dobrego!

Bohaterowie zostali dobrze wykreowanie. O dziwo miałam nosa i lubiłam te postacie, które powinnam. Cass i jej portret psychologiczny to coś niesamowitego. Pani Paris wykonała kawał dobrej roboty z tym, bo naprawdę wczułam się w sytuację głównej bohaterki i nawet nie podejrzewałam, że wyjaśnienie może być takie! Reszta bohaterów niech pozostanie tajemnicą, bo mogłabym za dużo zdradzić.

Nadal nie mogę wyjść z szoku jak ta powieść się wyjaśniła. Brakuje mi słów, by cokolwiek sformułować. Spodziewałam się jakiegoś nudnego zakończenia lub, jak było przy ostatniej powieści, jakieś mało realne wyjaśnienie. Ale zostałam zaskoczona! Dla tego zakończenia warto to przeczytać!

Dlatego jeżeli macie ochotę na dobry thriller psychologiczny, to Na skraju załamania będzie idealnym wyborem. Wciągająca, mieszająca w głowie i nie pozwalająca się oderwać. Nie pożałujecie tej lektury!

|Autor: B. A. Paris| Tłumaczenie: Maria Olejniczak-Skarsgard| Wydawnictwo: Albatros| Data wydania: 15 lutego 2018| Liczba stron: 352| Gatunek: Thriller| Moja ocena: 8/10|

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Albatros! ♥

4 komentarze :

  1. Czytałam pierwsze dzieło i mam mieszane uczucia. Niby wszystko ładnie, ale zabrakło mi tego "bum". Z ciekawości z pewnością przeczytam tę pozycję, aby porównać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już od dawna w planach, bo wcześniejsza książką tej autorki byka super 💓

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, to nie do końca moje literackie klimaty, ale ogromnie mnie zaintrygowała świat i bardzo chętnie bym się z nią zapoznała. Już sama recenzja wywołała u mnie ciarki! ☺
    Pozdrawiam! włóczykijka z Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo chcę ją przeczytać, ale zawsze coś ma wyższy priorytet... :/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka