#595 "Zjem cię, jakbym czekał w celi śmierci na egzekucję, a ty byłabyś moim ostatnim, cholernym posiłkiem."- "Pucked" ♥

Kiedy za przyrodniego brata masz znanego gracza NFL, to nie wyobrażasz sobie związku z zawodnikiem. Reputacja playboya odgórnie jest dla nich przyznawana, a po tym co wyczynia jej brat, bierze za pewnik opinie o innych sportowcach. Dużo się zmienia w momencie, gdy poznaje w pewien sposób legendę drużyny- Alex'a Waters'a. Kiedy chłopak przełamuje jej przypuszczenia o zawodnikach staje się w jej oczach kimś więcej niż tylko ładnym i wysportowanym ciałem. Jednak to, co miało być jednonocną przygodą zamienia się w coś więcej, wtedy zaczynają pojawiać się wątpliwości i problemy. Jak poradzą sobie z opinią mediów? Czy intencje Alex'a są szczere? Kto będzie musiał poświęcić więcej?


Dużo się o tej książce mówiło w okolicach jej premiery i zaraz po, odnośnie "bobra" i że zrozumieją o co chodzi ci, którzy ją przeczytają. Okey, ten motyw był dziwny i śmieszny jednocześnie, jednak im dalej to czytałam, tym bardziej drażniło. Jakoś nie pasowało mi to w fabule i wyrywało z akcji. Jednak zabieg zrobił swoją robotę, bo łatwo przez to można było zapamiętać. Sama fabuła dość sztampowa. Nie będę ukrywać, w 2018 roku jak ona miała swoją premierę mogła się wielu osobom spodobać, bo był na takie historię popyt. Sama w podobnych się zaczytywałam i żałuję, że wtedy jej nie przeczytałam. Teraz moje gusta i oczekiwania się zmieniły i przy nich wypadła ona dość średnio. 


Co do bohaterów jakoś większych zastrzeżeń nie mam. Alex znany sportowiec, który kocha to co robi i dla bliskich zrobi wszystko. Super, że nie został przedstawiony jako osoba bez wad, której zawsze wszystko wychodzi. Polubiłam go i momentami współczułam. Ma na swoich barkach dużo odpowiedzialności i nie może pokazywać słabości. Co do Violet to tak średnio, bym powiedziała. Jasne ma cięty język, który uwielbiam w literaturze i nie jest też ciepłą kluską, jednak miała takie momenty i potrafiła się wściekać o takie bzdury, że miałam ochotę nią potrząsnąć. Ma momenty lepsze i gorsze, jednak no interpretowała niektóre sprawy zbyt pochopnie i dlatego to denerwowało.


Poza tym książkę czytało się naprawdę przyjemnie i szybko. Jak przy niej usiadłam trudno było się już potem oderwać i chciałam wiedzieć jak to się zakończy. Dużo się śmiała, bo bohaterowie uwielbiali docinki, także tego jej nie brakuje. Jestem ciekawa jak będą przedstawiać się kolejne tomy, bo bohaterowie drugoplanowi byli także intrygujący i mam nadzieję, że będę mogła poznać ich bliżej.


Także jeśli szukacie książki, w której jest dużo śmiechu, pikantnych scen i hokeja, to idealna książka dla Was. Może momentami ckliwy romans, ale takie też są nam potrzebne. Chociaż przez tą historię, na każdego bobra będę patrzeć inaczej i już mnie to troszkę przeraża! Dajcie znać czy książkę już znacie, a może macie w planach czytelniczych?


| Autor: Helena Hunting| Wydawnictwo: Szósty Zmysł| Tłumaczenie: Siewczyńska- Konieczny Magdalena| Cykl: Pucked (tom 1)| Data wydania: 2018-05-30| Liczba stron: 456| Gatunek: literatura obyczajowa, romans| Moja ocena: 6/10|


Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Szósty Zmysł! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka