Ostatnio obejrzane seriale 🎬🍿📺

 Dzień dobry!


Ostatnio zdałam sobie sprawę, że dawno nie opowiadałam o serialach, które obejrzałam. Poprzedni post był w styczniu i aż się przeraziłam! Jednak tych produkcji nie było aż tak dużo także powinnam szybko przez nie przebrnąć. Pojawiło się kilka lepszych, kilka gorszych produkcji, ale ogólnie nie narzekam. Także jeżeli jesteście ciekawi to serdecznie zapraszam!



Szkoła dla elity sezon 5


Obejrzałam ten najnowszy sezon ze względu na to, że nie lubię mieć niedokończonych produkcji, nie dlatego, że na niego czekałam. Dalej dla mnie jest to odgrzewamy kotlet. Każdy sezon jest na tym samym schematem i już robi się to nudne. Brak powiewu świeżości i jakiegoś wątku, który byłby odświeżeniem tego. Niestety, mam nadzieję, że kolejnych sezonów już nie będzie. Nudno, łatwo przewidzieć zakończenie, trudno polubić bohaterów, poruszają poważne tematy, ale nie jakoś w dobry sposób, wręcz toksyczny.


Heartstopper sezon 1


Odkąd przeczytałam komisy, byłam ciekawa jak to zostanie przedstawione na ekranie. Powiem szczerze jestem miło zaskoczona. Jest on zrobiony w cukierkowej wersji i słodycz aż wycieka, ale o to w tym chodziło. Obsada ciekawie dobrana i dobrze oddająca charakter postaci. Czekam jak to dalej się rozwinie i jak wybrną z dodatkowych wątków, które dodali. Fajnie porusza ważne tematy, jest cute i ogląda się go niesamowicie szybko.


Stranger Things sezon 4


Długo na to musieliśmy czekać, ale zdecydowanie warto było. Co tutaj się działo?! Z Patrykiem siedzieliśmy i oglądaliśmy jak na szpilkach. Poruszonych wątków było sporo i każdy wciągał, nie było jednego, który by odstawał. Przeżywaliśmy to ogromnie. No i występ Jamiego... No coś świetnego i cieszę się, że znałam go i uwielbiam zanim tutaj się pojawił. No i choć sam moment kulminacyjny był taki sobie to i tak nie można odebrać tego, że w tym sezonie było mnóstwo genialnych momentów, które wywoływały całą gamę emocji.


Dom z papieru Korea sezon 1


No cóż może lepiej opuścić na to zasłonę milczenia. Ciekawiło mnie, jak ten temat zostanie ugryziony i niestety mocno się zawiodłam. Motyw ten co oryginalnie było i wszystko jest na tej samej zasadzie. Wszystkie wydarzenia są takie same i brakuje tego zaskoczenia, co było w pierwotnej wersji. Dodatkowo bohaterowie to też nie to. Cały czas w głowie porównywałam ich do pierwszego składu. Za zniekształcenie tak Nairobi nie potrafię wybaczyć oraz niestety Denvera. Jedyny wątek, który był naprawdę interesujący i ciekawy, to taka lekko utopijna wersja Korei, gdzie Północna z Południową zostały połączone. Wszystko zostało skrócone i spłaszczone, jestem zawiedziona. 


The Umbrella Academy sezon 3


Na to także długo czekałam. Choć nie byłam wielką fanką poprzednich sezonów to i tak wyczekiwałam kontynuacji. I był on genialny. Ciekawy fabularnie, pełen niespodzianek i śmiechu. Scena taneczna była świetna i wiem, że stała się viralem. Jednak trochę zastanawia mnie zakończenie czy to jest definitywny koniec, czy jednak będą chcieli to jeszcze pociągnąć. Daje to nadzieję, chociaż z drugiej strony nie ma co szukać wątków na siłę i taka otwartość interpretacji też jest dobra.


Ms. Marvel sezon 1


Przez to, że zaczęłam grać w grę Avengers i tam pojawia się Ms. Marvel musiałam dowiedzieć się, o co z nią chodzi i choć fabuła gry różni się od serialu, to oglądało się go naprawdę przyjemnie. Poruszane są w niej także poważniejsze tematy i co ciekawe nie mamy tutaj takiej "klasycznej wersji bohatera" i to było naprawdę super. Przedstawione zostały historie Pakistanu i całego grona osób, które musiały uciekać i walczyć o swoje miejsce. Jest to ciekawa produkcja, jednak zakończenie pozostawia całe mnóstwo pytań. Także cieszę się, że go obejrzałam i będę czekać na kolejne sezony.


Człowiek kontra pszczoła sezon 1



Co mogę dużo powiedzieć, uśmiałam się na tym serialu. Jest to krótka produkcja i aktor  znany z Jasia Fasoli to genialny wybór. Fabuła jest bardziej niż absurdalna, ale przez to śmieszna. Niesie ze sobą pewne przesłanie i zakończenie może wielu zaskoczyć. Jeśli macie ochotę na coś bardziej niż absurdalne to zdecydowanie przypadnie Wam do gustu. Do pochłonięcia za jednym zamachem. 


Behawiorysta


Książkę uwielbiam i mam do niej wielki sentyment, dlatego cieszyłam się z ekranizacji. Wyszła naprawdę genialne. Przy każdym odcinku siedziałam jak na szpilkach, nie mogłam doczekać się kolejnego odcinka, a aktor, który grał głównego antagonistę to czyste złoto i zrobił genialną robotę. Świetna polska produkcja i oby było takich więcej. Mam ogromną nadzieję, że wyjdą kolejne sezony z Iluzjonistą i Ekstremistą.


Kto zabił Sarę?


Obejrzałam z ciekawości dużą popularnością tej produkcji. Pierwszy sezon naprawdę mi się podobał i rozumiałam zachwyt, ale jednak im dalej tym entuzjazm opadał. Pociągali za najmniejsze wątki całą fabułę. Jednak pomimo tego oglądałam z ciekawością i w sumie zakończyło się dobrze. Chociaż nie ukrywam Sara niezwykle irytowała i miałam jej serdecznie dość. Powiązania i tajemnice, które wychodziły z jednym strony były szokiem, ale z drugiej momentami absurdalne. Jakoś trudno mi wyrazić jednoznaczną decyzję, ponieważ mam za dużo sprzecznych emocji odnośnie tej produkcji.


No i tak to się przedstawia. Nie ukrywam, że jest tych produkcji więcej, które oglądałam, ale część z nich to było powtórne oglądanie, jak np. Squid Game czy Inazuma Eleven. Dalej też męczę się z Riverdale i tak pojawiają się już takie absurdy, że brakuje słów... No ale cóż, dajcie znać jakie Wy ostatnio seriale oglądaliście i macie może jakiś godny polecenia?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka