#374 "Czasami strata łączy, a czasami rozdziela."- "Noc kupały" ♥


Gdy wszystko zmierza w dobrym kierunku, zawsze musi pojawić się jakaś przeszkoda. W tej historii nie jest inaczej. Gosia dalej szkoli się u szeptuchy i jest zakochana w Mieszku. Jednak na drodze do ich szczęścia pojawia się dawna miłość władcy i wtedy pojawia się zazdrość. Dodatkowo zbliża się Noc Kupały i Gosi musi podjąć decyzję komu odda kwiat, a bogowie coraz bardziej się niecierpliwią. Jak kto się wszystko skończy? Czy uczucie przetrwa? Kto otrzyma kwiat?


Powiem tak, długo zwlekałam by sięgnąć po kontynuację, jednak gdy to już zrobiłam naprawdę się z tego cieszyłam, ponieważ świat stworzony przez Panią Miszczuk jest serio ciekawy. Historia mnie wciągnęła od początku i byłam zaintrygowana jak to się wszystko potoczy.

Drugi tom również niestety trochę mnie zawiódł, ponieważ było zbyt dużo przemyśleń Gosi. Gdyby się je skróciło o połowę, to książka byłaby krótka i bardziej sensowna i nie usypiałaby w niektórych momentach. Dlatego tak długo zeszło mi skończenie jej. 

Co do bohaterów to zaszło w nich trochę zmian. Gosia przestała być taka denerwująca, chociaż jej przemyślenia były w niektórych momentach nadal przesadzone. Jednak chyba po tym tomie bardziej ją polubiłam i mam nadzieję, że tak będzie dalej. Co do Mieszka to on nadal jest dla mnie zagadką i cieszę się, że mogliśmy poznać trochę jego historię i przeszłość, ale nadal mi tego mało i dlatego chyba nie potrafię go w pełni polubić. Zaś chyba najbardziej spodobała mi się postać Baby Jagi, ponieważ też poznajemy ją bardziej i dowiadujemy się o jej relacjach z Mszczujem.

Podsumowując Noc Kupały to dobra kontynuacja. Widać, że bohaterowie zmieniają się wraz z kolejnymi tomami, a autorka dawkuje nam wszystkie informacje, by po skończeniu konkretnej części czuć niedosyt i chęć sięgnięcia po kontynuacje! Ja pewnie będę starała się jak najszybciej zabrać się za Żerce, bo zakończenie pozostawiło o wiele za dużo pytań w mojej głowie!

| Autor: Katarzyna Berenika Miszczuk| Cykl: Kwiat paproci (tom 2)| Wydawnictwo: W.A.B| Data wydania: 06.11.2016r.| Liczba stron: 416| Gatunek: literatura piękna| Moja ocena: 7/10| 

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu W.A.B! ♥


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka