#370 Czas wyjść ze skorupy...- "Zapadnij w serce" ♥


Rowe dwa lata wcześniej przeżyła coś strasznego. Od tego czasu unikała świata i uczyła się w domu. Gdy skończyła liceum postanowiła, że musi w końcu zacząć żyć i decyduje się wyjechać na studia. Tam poznaje swoje współlokatorki, ale wydaje jej się, że może wyjazd był złym pomysłem. Jednak w nocy po kąpieli wpada na Nate, który jak się okazuje zawróci jej lekko w głowie. Ta dwójka zacznie się widywać coraz częściej, tylko jak potoczą się ich losy. Co przytrafiło się Rowe? Co czeka tą dwójkę?

Od dawna zbierałam się by przeczytać tą książkę, ale nigdy nie poczułam, że to właściwy moment. Teraz wiedziałam, że nadszedł jej czas. To historia przy której trzeba mieć zapas chusteczek, bo z pewnością będziecie przy niej płakać!  Historia Rowe jest naprawdę smutna. Dziewczyna przeżyła wiele i od tego czasu męczą ją ataki paniki. Dlatego unika ona miejsc publicznych, a niektóre rzeczy i miejsca powodują nawrót ataku. Jednak Rowe nie chce by przeszłość kształtowała jej teraźniejszość. Z każdym dniem stara się próbować czegoś nowego i doświadczać tego, co ją ominęło. 

Bohaterowie zostali naprawdę dobrze wykreowani. O Rowe się przed chwilą się rozpisałam, dlatego teraz ją pominę, chociaż autorka bardzo się postarała przy jej kreacji. Zaś Nate to taki chłopak, którego chciałaby większość dziewczyn. Czuły, kochany, delikatny i cierpliwy. Do tego przystojny i sportowiec! Jasne miał swoje momenty kiedy irytował, ale dzięki temu stawał się bardziej ludzki. W książce poznacie również brata Nate Tysona, który jest fenomenalny i pokazuje, że nawet jeśli jest się osobą niepełnosprawną można normalnie funkcjonować. Są jeszcze współlokatorki Rowe i są to dziewczyny, które lubią zaszaleć, dobrze się bawić, ale są również świetnymi przyjaciółkami dla głównej bohaterki.

Co bardzo mi się spodobało jeszcze w tej powieści to humor. Dawno tyle się podczas lektury nie śmiałam! Bohaterowie uwielbiają żartować i sobie nawzajem cisnąć. Do tego podczas ich historią mają pewien sposób rywalizacji, kto kogo bardziej zawstydzi i wprawi w zakłopotanie. Ich pomysły były czasami tak głupie, że aż śmieszne! 

Podsumowując Zapadnij w serce to powieść, która wzruszy i rozbawi. Autorka przelała w tą historię naprawdę wiele emocji. Nie spodziewałam się, że będę przy niej płakać, ale jednak tak się stało. To smutna historia, ale również dająca nadzieję. Gorąco Wam ją polecam!

| Autor: Ginger Scott| Tłumaczenie: Ischim Odorowicz-Śliwa| Cykl: This is falling (tom 1)| Wydawnictwo: Kobiece| Data wydania: 07.08.2018r.| Liczba stron: 368| Gatunek: obyczajowa, romans| Moja ocena: 9/10|

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka